regeldagen

Hoi,

Weet iemand nog wanneer de regeldagen voor de borstvoeding zijn? Heb hier een klein jongetje dat vandaag heel veel wil drinken, maar dat kan natuurlijk ook van de warmte komen. En het fijne is dat hij vandaag ook niet in zijn wieg en wandelwagen wil liggen, maar alleen bij mij; heel fijn met de warmte ;-)

Groetjes junimama.

Hoi,

Regeldagen vinden zo ongeveer plaats op de leeftijd van 10 dagen, 6 weken en 3 maanden (of daar tussenin als je kindje dat nodig heeft ). De warmte kan inderdaad ook een rol spelen.

Groetjes van Yvonne

hoi,

het zou ook een sprongetje, zoals in het boek oei ik groei wordt beschreven kunnen zijn.
op die dagen schijnen kinderen heel veel te huilen, constant aandacht te willen, erg wakker te zijn en veel te willen drinken. met deze sprongetjes leren ze mentaal heel veel, waardoor alles even eng is. voor meer info kun je kijken op de site www.oeiikgroei.nl

gr floor

Mijn mannetje heeft daar ook last van hoor, heerlijk hoor met dat warme weer. Gelukkig dat het  weer nu iets beter is.  Sinds een paar dagen heeft hij nu ook alleen maar van die hazeslaapjes, wel vervelend. Heeft jouw zoon daar ook last van?

Terug
Bovenaan