Regeldagen???

Kan iemand mij iets vertellen over regeldagen. Onze kleine hummel is nu 10 dagen en  ze is of aan het huilen of aan het drinken. Weet even niet zo goed wat ik moet doen om haar rustig te krijgen.

Groetjes

Dat is een regeldag ja, precies 'op tijd'... (de eerste is met 10-14 dagen gemiddeld, al hebben wij hem met 7 dagen al gehad). Duurt max 48 uur zei VK toen tegen mij, maar was bij ons ruim en dag en toen over.

Heb gisteren net de 2e regeldag gehad, die van 3 weken, heb om de 1,5-2 uur moeten voeden en ze was idd erg onrustig en huilerig. Vandaag is het weer over en is ze weer zoals ik haar ken.

Wat je moet doen? Voeden, voeden, voeden en lekker knuffelen, wiegen etc. Als het goed is, gaat het binnen 1-2 dagen vanzelf weer over. Even door zure appel heen bijten dus. Sterkte ermee!

Groetjes, Karin
m v Eveline 3 wkn oud

Hey Karin,

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik weet nu in ieder geval dat het inderdaad een regeldag is en dat ik gewoon lekker de hele dag mag voeden en knuffelen. Ik hoop wl dat het voor de nacht een beetje over is. Het is vanacht eigenlijk a begonnen, want voorgaande nachten sliep ze ruim 4 soms wel 4,5 uur achter elkaar en vanacht elke keer maar 2 uurtjes. Best vermoeiend. Maarja niks aan te doen.
Je kan dus bij 3 weken weer een regeldag krijgen??

Gelukkig dat het bij jou weer voorbij is en dat ze weer de "oude" is.  

Groetjes Triesepies

Terug
Bovenaan