Regeldagen

Voor de borstvoeding mensen, heeft jullie kleine ook zo lang van regeldagen gehad?

Dit word Ethan's 3de dag en ben serieus gesloopt..
Hij met zich gemiddeld nu om het anderhalf uur om te drinken en is dan zo ongeduldig dat hij gewoon boos word als het naar zijn mening niet snel genoeg gaat.

Hoi,
3dgn is wel normaal hoor, wat ook kan helpen is wisselvoeden, zo gaat je productie sneller omhoog; je geeft borst 1, daarna borst 2 en dan weer terug naar 1 en 2, net zolang tot hij niet meer wil drinken.
Hij zal nu wel snel weer naar zijn oude ritme toegaan hoor, ga lekker een uurtje met hem liggen na het voeden, kun je je weer een beetje opladen!!
Liefs

Ik heb het ook een dag of 3 gehad dag en nacht en nu alleen nog s nachts iedere 2 uur...
Doe ook wisselvoeden en borstcompressie wil ook nog wel eens helpen. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij het doet om de productie op te krikken...tijdens het drinken loopt de melk langs zn mond zo hard gaat t!

Hoi,
Ja miekje, dat had ik hier ook, ze was wel aan het regelen, terwijl ze niet beide borsten leeg dronk?? en idd de melk loopt er zo weer uit,,haha
Maar goed ik geef op verzoek dus het maakt me verder niet zoveel uit, nu zit er weer 4uur tussen dus ach!!
Liefs

Terug
Bovenaan