Regelen

Hi meiden,

Voor ons allemaal is de zwangerschap nog erg pril en onzeker, maar toch; we zijn zwanger!

Hebben jullie al zaken geregeld zoals kinderopvang en kraamzorg?
Ik heb al kraamzorg aangemeld bij onze zorgverzekeraar (heel makkelijk via de site) en ons ukkie opgegeven voor kinderopvang, want de creche die we willen heeft een megawachtlijst!

Jullie al ets geregeld? Kraamzorg en kinderopvang is vaak geen overbodige luxe om nu alvast te regelen.

Groetjes Charlotte

Hey Charlotte,

Wij hebben wel al gekeken en ons erin verdiept maar wij willen even de echo afwachten morgen, die is op het ziekenhuis en als we groen licht krijgen om over te stappen naar een verloskundige dan ga ik alles regelen.
Kraamzorg aanmelden via zorgverzekeraar? Hoe bedoel je dat?

Liefs Lynn.

Ha meiden, ik heb de huisarts gebeld, verzekering en kraamzorg aangemeld. Kinderdagverblijf ga Ik donderdag na de echo regelen.
@lynn, bij de verzekering moet je aangeven dat je zwanger bent en je kraamzorg doorgeven. Vervolgens krijg je van de verzekering een kraampakket. Groetjes

Bij ons kun je de kraamzorg en kraambed ook makkelijk regelen via de site van de verzekering. Ik regel het pas na een goede echo en vraag dan aan de verloskundige welke zij fijn vindt.

Kinderopvang is hier absoluut geen probleem, het loopt juist terug, dus ze willen graag klanten.

Ik heb ook nog niks geregeld.
Eerst even de 12 weken afwachten.
Wel al vollop aan het rondkijken voor spulletjes.
We denken zelfs ook aan een verbouwing. Een beetje meer ruimte zou wel lekker zijn.

Terug
Bovenaan