<p>Goedemorgen,</p><p>Overal hoor en zie je dat regelmaat zo belangrijk is bij baby's. Mijn dochter is bijna 13 weken waarbij ik de voedingen op vaste tijden geef overdag. Echter, tussen de voedingen door is er nooit een zelfde slaapritme. Dit is elke dag anders. De ene keer slaapt ze in de ochtend 2 uur na de fles en de andere keer een half uur. Ze is gemiddeld 1 uur tot 1,5 uur per keer wakker. Na de fles van 18.30uur slaapt ze soms tijdens de fles al in en soms pas een uur later. Ik leg haar wel elke keer om 19.00 uur in bed. Voor de fles van +/- 23.00uur moet ik haar altijd uit een diepe slaap halen. De volgende fles krijgt ze weer om 6.30 uur in de ochtend, alleen slaapt ze niet door. Ze wordt altijd rond 3 uur snachts wakker voor haar speen. De ene keer valt ze weer in en de andere keer blijft ze spoken tot 4 uur of langer. Ze blijft woelen maar heeft naar mijn idee geen honger. Als ze honger heeft, laat ze dat altijd duidelijk weten. Wellicht is ze nog te jong om iets langer door te slapen maar ik lees zo vaak dat baby's na de fles van 11 tot minstens 5 uur doorslapen.</p><p>Waar ik naar op zoek ben zijn tips voor de regelmaat overdag en evt. Tips voor het slapen. Ik weet dat dit laatste voor sommige baby's gewoon nog niet kan maar tips zijn altijd welkom.</p>