Regelmaat met krampjes.

op elke site zie ik een regelmaat van het kind staan. Dit vind ik allemaal wel heel makkelijk gezegd. Wat is dan de regelmaat van een baby met krampjes ?

Mijn kleintje is nu zeven weken oud en heeft last van krampjes. Ze drinkt nu haar voeding met probiotica erdoor heen.

Regelmaat lukt bijna niet, als ze slaapt word ze na een half uur wakker van haar krampjes. Tut helpt wel maar moet je na elke 2 seconde terug doen. Dit is best vermoeiend. Ook zie ik niet heel goed aan haar wanneer ze moe is. Hierdoor valt ze dus in slaapt tijdens haar voeding en drinkt ze niet alles op.

hoe gaan jullie te werk met een kindje dat krampjes heeft ?

Hoi,

dat is inderdaad erg vervelend en zielig. Je kunt opzoeken hoeveel kleintjes van 7 weken moeten slapen, dan weet je ongeveer hoelang ze op kunnen zijn. Als je dan de symptomen niet ziet, leg je ze op bed en valt ze in slaap normaal gesproken. En het tutje, ja erg vervelend. Ons zoontje is nu 5 maandjes, en is zo eigenwijs dat als wij het tutje erin stoppen waar hij dus super rustig van wordt, die tut er meteen weer uit moet. En ga zo maar door. Misschien lukt het om haar muziekdoosje als ze die heeft aan te zetten, werkt bij ons altijd goed. Verder deed ik voor de krampjes altijd het buikje lekker masseren, met de klok mee rondom te navel en fietsen met de beentjes. Dit za haar zeker gaan helpen! Geen koemelkallergie? Infacol is ook echt super, heft goed geholpen hier

Dat kan ik inderdaat eens opzoeken.

infacol gebruiken we ook. Maar of het werkt weten we niet goed.

hoe kom ik erachter dat ze koemelkallergie zou hebben ? Meestal kunnen ze dat pas echt zien na drie maanden toch ?

Als ze veel huilt tijdens of na de voeding kan dat het zijn in combinatie dus met de krampjes. Als ze het echt heeft kun je dat ook wel eerder weten. Ook eventueel exceem kan daardoor komen. Probeer anders een pot, dan weet je hoe dat gaat. Als je alle eiwitten geknipt wil hebben kun je de Pepti 1 kopen van nutrilon. Of van een ander merk de koemelkvrije

Terug
Bovenaan