Regelmaat?

Zitten we nu midden in de 4-maanden sprong? Opeens wil Roosmarijn weer een keer vaker 's nachts de fles. En dan 's ochtends heel vroeg ook weer, waarna ze nog wel weer even gaat slapen, maar wel vroeg wakker wordt.
Daarnaast huilt ze ook nog eens als we haar de fles aanbieden. Tijdens het drinken wordt ze dan wel weer rustig.
Soms zou ik willen dat je uitleg kreeg bij wat je kind nu weer bedacht heeft om te gaan doen, maar waarschijnlijk denken we pas achteraf: Oh dat was het.

Liefs,

Hey mammik, je bent niet alleen :)! Jasmijn (nu bijna 5 maanden) is ook de kluts kwijt.... Sinds 3 weken is ze aan het klooien met wel/ geen nachtvoeding terwijl ze die al niet meer had sinds ze 6 weken was, nu huilerig en ik vrees dat het eerste tandje onderweg is.... maar verder is ze wel een schatje!

Nog 2,5 week en dan moet ik weer aan het werk dus dan zal het ritme ook wel weer in de war gaan ;-) maar alles komt vast goed! Was trouwens stiekem wel erg lekker om 5 maanden met uk thuis te zijn! Maar werken is ook fijn, zeker nu het eerste tandje onderweg is ;-)

Al die nieuwe kunsten + een tandje + de wereld is natuurlijk ook wel veel voor een ukje ;-)

Waar is de gebruiksaanwijzing he....net als je denkt dat je je kleintje begrijpt gaat het ineens weer anders!
Iris zit op dit moment lekker in haar vel. Dus de regelmaat is ook prima! Al komt ze 's ochtends soms om half zeven en soms om 9 uur!

Succes, waarschijnlijk gaat Iris nu ook klungelen....nu ik net over haar heb lopen opscheppen!!! Hahahaha...

Groetjes

Hai,

ook hier wat mindere dagen. Wat meer huilen, soms wat vaker drinken (5 ipv 4 keer) en 's morgens weer wat eerder wakker (tussen 7 en 8 ipv vaak na 9, vind ik eigenlijk veel lekkerder iets eerder). Hij heeft zich net op zijn buik leren draaien en kan dan niet meer terug. Frustrerend. En zal idd wel weer naar 5 voedingen gaan, dat herken ik nog wel van Tijn.
Gaat gelukkig allemaal weer over.

groetjes Natasja

wij zitten hier ook weer in de nachtvoedingen sinds de vakantie. Ben net begonnen met werken. Pittig is dat weer!
Bram wordt elke keer om 5 uur wakker (terwijl hij om 2 uur heeft gedronken). Ook zo beroerd als je er om 6 uur uit moet.
Maar ja, het gaat allemaal weer over!

Oei nachtvoedingen... Die heb ik al heel lang niet gehad.... Lis was net 3 weken toen ze de nacht doorsliep (alhoewel ze wordt altijd rond 6.00 wakker maar ze slaapt vanaf 20.00, dat noem ik doorslapen).
Lis heeft wel al een sprongetje gehad (denk ik) want ze is een tijdje (ong een week) vrij onrustig geweest. Ook wat hangerig en altijd aandacht willen. Misschien was dat het.
Maar sprongetjes gaan altijd vrij snel weer over en het schijnt ook dat de eerste tandjes minder pijn doen dan bijv. de achterste kiezen. Succes!

Groet tes

Joost heeft die periode net een beetje achter de rug. Hij is weer zijn makkelijke zelfje, dus het word beter dames. Een vast schema heeft Joost nog niet echt. Soms komt hij voor een nachtvoeding en soms niet.
En hij heeft twee prachtige tandjes die doorkomen (echt te schattig gewoon!!!)

Anouk is nu 4,5 maand en werd een week of 3 geleden opeens weer 's nachts wakker om 3 uur. Enkele dagen later om 4 uur, weer paar dagen later daarna 5 uur en toen nog een keertje om 6 uur. Nu slaapt ze weer lekker door van ongeveer 19.00uur tot 07.30uur. Soms zelfs nog langer! Heerlijk als je niet vroeg op hoeft en zij dan ook lekker doorslaapt. Wat dat betreft lijkt ze op mij...

Terug
Bovenaan