regelmarig 's nachts wakker

A

Anoniem

Guest
teneerste sorry dat ik zo weinig tot niet reageer. ik lees nog wel mee maar heb de puf niet om te reageren, maar ik leef wel met jullie mee hoor.

vera word nog met enige regelmaat 's nachts wakker en ze gaat pas weer slapen als ze een flesje heeft gehad. ik word er wel een beetje flauw van en weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. laten huilen heeft niet zoveel zin en ik word daar ook zo gestrest van.
vannacht hebben we haar een uur laten huilen, zo af en toe wel even bij haar geweest. daarna toch een flesje gegeven en toen is ze gelijk gaan slapen. en flesje is zo veel makkelijker dan dat gekrijs....maar goed ze is nu 15 maanden en opzich verlangen we nu naar een aantal maanden met rustige nachten.

ik ben nu 18 weken zwanger en we komen straks dus weer in de slapeloze nachten dus het zou fijn zijn als het toch nog even ophoud...

iemand tips???

Sorry.. Hier geen tips

Birgit slaapt ook nog steeds niet door. Laatst een keer bij toeval, maar de nachten erna waren een weer een ramp. Ik krijg haar ook alleen stil door BV, en soms wil ze spelen en wordt een n drama dat we een uur bezig zijn.

Ik snap dat als je zwanger bent dit erg vermoeiend is... wat je nog kan proberen is kindival voor t slapen gaan. Dat krijgt Birgit ook. En ook heb ik rescue nacht in huis, dat zijn bach bloesem druppels/ spray die is best prijzig hoor 8 euro ofzo voor 5ml, maar daar wordt ze ook wat kalmer van...

sterkte!

Hoi hoi,

Ik lees dat ze een flesje krijgt..maar met wat erin??? Want als het melk is dan is het niet zo gek dat ze erom roept.... misschien veranderen in water, zodat  het niet meer zo lekker is...en dat ze er geen zin meer in krijgt?????
Zeg maar wat hoor!!!!

gr. Ilone

hoi hoi

krijgt ze voor ze naar bed gaat 's avonds nog een flesje??

ik gaf Ryan altijd om 20:00 als hij naar bed ging een fles melk van 200 met bambix erin en daar sliep hij de hele nacht goed op

groetjes moekje

Feline heeft ruim 6 weken gehuild 's nachts en was dan van 2 tot 5 wakker.
Weekje alleen naar haar toe lopen, alleen een aai over de bol (soms slokje water) en dan weg lopen. Daarna ging het goed.

groetjes Maris

goed idee om in ieder geval geen melk te geven, maar water (wat minder lekker is) of mss voor het slapen gaan genoeg te drinken zodat je weet dat het in ieder geval geen honger/dorst is...
Als ik jou was zou ik dr niet aan toegeven hoe makkelijk het ook gezegd is...
Succes ermee, hopenlijk is het maar een periode (sprongetje oid).

gr. Sas.

bedankt voor jullie reacties
vera krijgt inderdaad 100cc gewone melk 's nachts als ze komt. heb wel water geprobeert maar dat slaat ze uit mijn handen. het is dan ook een echte meid.vannacht heeft ze door geslapen. gisteren voor het slapen een flesje melk gehad. misschien komt het daardoor??? ze heeft lang niet altijd zin in drinken 's avonds voor het slapen gaan. ze drinkt bij het eten vaak ook nog wat omdat ze 's middags zo slecht drinkt de laatste tijd.
misschien is het wel gewoon dorst hoor. ze drinkt 's middags maar 1 bekertje en dat is niet echt veel want eerder waren dat 2 bekertjes. hopelijk zet ze het slapen nu weer door. zal vanavond is kijken of ze nog wat melk kan krijgen voor het slapen gaan

groetjes sibje

Hoi,
Vervelend die gebroken nachten ja..
Maar ook mijn idee; Geen melk meer!
Niet lullig bedoeld hoor!!!!
Je houd het zo toch een beetje zelf in stand he..dat ze elke keer weer wakker word..
Kinderen weten haarfijn hoe het werkt..
Er even een weekje extra energie insteken en haar idd niets meer geven..Komt het echt wel goed..
Snap dat het voor ons buitenstaanders makkelijker gezegd is, maar vaak werkt het wel zo..
Je ziet nu al op tegen de as gebroken nachten met jullie kleintje straks....Wij hebben drie kids en kennen dat nauwelijks...!!
Echt zooooo luxe!!
Lieve heeft drie keer een nacht voeding gehad, en sliep toen al door van 23 tot 6 of 7...
En ook de oudste twee hadden maar een korte periode nachtvoeding..
Wij zagen er dus nooit tegenop van te voren...zijn dus erg verwend...
Hopelijk komt die periode bij jullie ook nog voor de tweede er is!!
Gr Rina

Terug
Bovenaan