Regelmatig buikpijn, jullie ook?

Hoi meiden,

Ik heb regelmatig last van buikpijn onderin m'n buik. Dit is mijn tweede zwangerschap en kan met niet herinneren dat ik daar nou echt last van heb gehad. Ik til nu natuurlijk wel constant de oudste, dus misschien dat dat het is...

Ik heb afgelopen week een kuurtje gehad van de dokter, voor het geval het een blaasontsteking was / is. Daarna leek het even weg, maar nu komt het toch weer terug. Herkent iemand dit?

Groetjes, Marisa

Hoi,
Waar heb je precies pijn in je buik? En wanneer?
Ik heb namelijk zelf sinds een paar dagen enorme buikpijn vanuit m'n darmen nadat ik heb gegeten. Vooral bij brood en avondeten. Echt dat ik zit te creperen van de pijn, niet grappig! En ik moet nog zo lang! Zou ook erg blij zijn als iemand hier tips voor heeft. Anders dan geen koolhydraten eten dan. Want dat zit er misschien in. Of geen veel vast voedsel tegelijk. Zou het over gaan?

Wendy
18+2 weken zwanger

Hej Marisa!

Heb je al een paar keer berichtjes gestuurd hier maar je lijkt het te missen! ;)

Alles goed met je? Hoe gaat het nu met Lotte? Met Puk gaat alles goed, wat worden ze groot he!

Over je buikpijn, ik herken het, het lijken wel een soort harde buiken, voor mij teken om dan (nog) rustig(er) aan te doen. Als ik ff ga liggen of in bad ga trekt het vaak weer weg. Ookheb ik van die gemene steken, tis erg vervelend.

Bij Puk heb ik daar ook geen last van gehad (niet dat ik me kan herinneren). Misschien komt het inderdaad omdat we nu natuurlijk topsport doen met die kleintjes thuis.

Heb jij ook zon last van moeheid? Ik lijkt maar niet uit te rusten, ookal slaap ik als ik thuis ben met Puk samen methaar twee uur in de middag, ook in het weekend. Rond 15.00 ben ik iedere dag echt uitgeput, en dan moet ik nog thuis voor die kleine zorgen als ik uit werk kom pfffff..

Liefs Lot

Vorige week had ik ook wat last van harde buiken. mogelijk omdat mijn buik een groeispurt heeft doorgemaakt en mijn buik gewoon onder spanning stond. Of vanwege het feit dat ik vorige week de griep had met keelontsteking. Nu ik weer wat beter ben nu heb ik er geen last meer van.

Hoi meiden,

Ik heb die gemene buikpijn voornamelijk als ik een harde buik heb. Dat was voorheen nog niet zo heel duidelijk, omdat ze niet echt pijn deden. Ook bij mijn eerste zwangerschap, toen waren mijn harde buiken helemaal niet pijnlijk. Maar nu heb ik door dat het door de harde buik komt.

Ik heb ook last van bandenpijn hoor, dat voelt dan toch weer anders. Wel erg vervelend dat dat nu al zo de kop opsteekt. Ik wil best rustiger aan doen, dat zei de vk ook al, maar het probleem is dat ik eigenlijk niet rustiger aan KAN doen. Mijn huishouden wordt al (heel luxe) voor me gedaan. Boodschappen gaan we vanaf vandaag bij de Albert bestellen. Wel wonen op de eerste verdieping en het gaat al niet meer om ze te dragen, met nog een kleine op de arm.

Dan moet ik maar meer hulp in gaan schakelen en bijv. naar mijn ouders rijden zodat zij even op Lotte kunnen passen, terwijl ik even ontspan. Echt zo irritant dat dat dus nu al moet, terwijl ik nog maar net op de helft ben...

Groetjes, Marisa

jeetje wat irritant marisa, die pijnlijke harde buiken. Daar heb ik geen last van (nog) gelukkig. Maar ik snap dat je niet rustiger aan kan doen met een kleintje. Ik denk ook de hele tijd: hoe doet iedereen dat????? Wij wonen 2 hoog,  dus al die trappen en dan boodschappen dragen en dan wil m'n dochter natuuuurlijk gedragen worden of ze treuzelt enorm, en dan wordt ik gek! Als ik alleen ben weggeweest voor boodschappen in de ochtend dan kan ik niet meer tegen een uur of 11-12u! Logisch dat sommigen dan harde buiken krijgen, ben blij dat die nog niet op mijn lange lijst van klachten staan.....

wendy
18+4 weken zwanger
dcohter van 2 jr en 3 maanden

Terug
Bovenaan