Regelmatige cyclus maar...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wij zijn bezig voor een 2e. Alleen nou is het zo, heb een regelmatige cyclus van 25 a 26 dgn, had gisteren mijn nod maar geen rode duivels.
Wel al een week last van menstruatieachtige krampen, maar geen positieve test vanochtend. Is t verstandig om een aantal dagen te wachten met testen of wat?
Ben toch een beetje onzeker, regelmatige cyclus en negatieve test. Bij de 1e was t na 3x raak.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt?

Groetjes Tanja

Hai,

Ik zou idd even afwachten hoe rot dat ook is.Zelf had ik vorige maand ook een dag te laat...Je weet t soms niet.Succes ermee

XXX JIG

Hoi JIG

Fijn dat je gereageerd hebt.
T is nu inmiddels vrijdag en ben nog steeds niet ongi . Echt vreemd. Maar ja, je kan inderdaad niet meer doen dan afwachten. Vind t alleen zo vervelend omdat ik niet weet hoe of wat.

x

tja, soms doet je lichaam andere dingen dan je wilt. Nu wil je gewoon graag op tijd ongie zijn als je niet zwanger bent, maar ja.... kun je niet afdwingen hè? Ik had ook altijd een regelmatige cyclus voor dat ik zwanger probeerde te worden, zo rond de 30 dagen. maar toen ik zwanger wilde worden liep ik soms ineens 2 weken over. Om gek van te worden.... ik denk dat het veel te maken heeft met spanning. Misschien dat je lichaam dan gewoon niet ongie wordt. Dus ontspan en blijf klussen, misschien heb je bij toeval een late cyclus en een late eisprong. Of weet je wanneer je je eisprong had?

Succes en hopelijk ben je snel ongie en op naar de volgende maand (wat duurt een maand dan lang hè?)

hoi,

bij mijn eerste had ik dit ook. twee dagen na nod getest en negatief, dus ik dacht schiet nou maar op met die ongie, maar een week na nod nog eens getest en hardstikke zwanger en nu heb ik een prachtig zoontje van bijna een jaar,

succes.

gr floor

Hey meiden,

Nou ik kreeg vrijdagavond flinke hoofdpijn zo uit het niets. Jullie raden het al, flink aan de ongi. Meer als de 2x daarvoor.
Dus eindelijk zekerheid. Een cyclus van 28dgn, niet verkeerd. Dus op naar de volgende klus ronde num 3.
Je lichaam kan je inderdaad voor de gek houden. Fijn dat jullie gereageerd hadden.

liefs tanja

Terug
Bovenaan