regelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!
Ik lees jullie berichten elke dag, maar wil niet elke keer reageren omdat ik er dan voor mezelf te veel mee bezig ben.
Nu heb ik toch een vraag. Ik wordt zo langzamerhand gek van m'n cyclus....als je daar al van kunt spreken. Ik ben begin februari gestopt met de pil. Ronde 1 had 33 dagen en ronde 2 51! Nu zit ik dus in ronde 3 maar er is volgens mij nog steeds geen sprake geweest van een eisprong. (zit inmiddels alweer op dag 24)
Zijn er dingen die je kunt doen, zonder dure tests te kopen, waardoor je cyclus regelmatiger wordt? Ik heb een maansteen in huis, maar moet je daar ook nog speciale dingen mee doen voordat je hem om doet? Ik hoor elke keer andere verhalen....
Ik was van plan om bij een volgende ongi te gaan tempen, maarja dan moet je wel eerst een ei krijgen!!(en eigenlijk wil ik natuurlijk helemaal geen volgende ongi)
Ik heb zelf wel een goed gevoel over deze ronde, we klussen om de dag en ik voel dat ik er zelf echt klaar voor ben. Hooguit een beetje ongeduldig hihi.
Iedereen succes en gefeliciteerd etc!
Groetjes,
Manon

hoi

wat vervelend voor je dat je zo'n cyclus hebt.

ikzelf heb daar voor het slikken van de pil ook nooit last van gehad, ging wel om de 28 tot 30 dagen maar nooit daarbuiten.
nu ik gestopt ben met de pil heb ik een cyclus van 29 dagen gehad en daarna een van 45.
ik hoop dus maar dat dit eenmalig is en ik over 29 dagen weer netjes ongesteld ben (of niet, maar dan zwanger).

zo'n maansteen, waar heb jij die gekocht? is die ook een beetje mooi om te zien? ik heb helemaal geen idee hoe ze eruit zien.

liefs esther23

Terug
Bovenaan