Regen-dip!

Ben ik de enige die last heeft van dit vreselijk regenweer?? Ik ga me echt met de dag minder vrolijk voelen! Wat een donkere wolk hangt hier boven dit dorp zeg, ik ben weer toe aan een beetje zonlicht!
Gelukkig gaat het met de kleine allemaal goed en mag ik eigenlijk niet klagen. Eindelijk voel ik af en toe wat schopjes en het is fijn om een teken van leven te voelen!
Nou ja, weer even de ellende van me afgeschreven en we gaan maar weer aan de slag...
Groetjes!

Oh ja, wat meer beweging bij de april-mama's op het forum zou toch best leuk zijn....

Gewoon blijven lachen Dabanne!

Ik heb vorige week laatst vakantie samen gehad met lief... voordat de kleine dame er is, dus ik voel de zon nog een beetje... Ik stuur je wel wat! :)

Hmmm, hier probeert de zon er zelfs een beetje door te komen! Nog niet veel regen gehad vandaag...maar ja, daar heb jij niks aan!
Mischien helpt het om vakantiefoto's te gaan kijken! Krijg ik meestal wel een fijn gevoel bij!

Groetjes Petra

Hoihoi,

ja de regen ben ik wel een beetje zat. Vooral omdat ik vanmorgen met twee kleine kinderen de griepprik ben gaan halen. Ze hadden een parkeerplaats gemaakt op het grasveld. Je raadt het al, met dit weer werd dat dus een dikke bende. Ik had de beer van mijn dochter meegenomen maar die liet ze dus ook nog midden in de modder vallen. deze ligt nu op de verwarming te drogen. Ze ligt nu dus op bed zonder haar beer.
Gelukkig vielen de prikken mee en hebben ze tot nu toe weinig last.

Veel succes en hopen op iets beter weer.

Ja, ben het met je eens hoor, het is hier vrij rustig. Das wel jammer.

Ik vind het ook pestweer. Ik moet vanmorgen met mijn dochter naar de kapper, mijn man had de auto mee. Toen waren we niet blij. We kwamen als verzopen katten aan. Nou ja, toen we thuis waren hebben we een warme chocolademelk gedronken.

Ik dacht al dat het aan mij lag! Pokke weer en de mamaclub al dagen aan het doodbloeden. Jammer, maar ik zie weer een hoop actie! Ik ben er na vandaag een paar daagjes tussenuit. We gaan de regen in Zuid Limburg verruilen voor de regen in Kochem (Duitsland) zo'n 2 uurtjes hier vandaan. 4 dagen een huisje delen met mijn a.s. schoonfamilie!

Nou ophouden met zeuren over het weer dames ;-) we kunnen er toch geen **** aan veranderen... Gewoon blijven lachen! En google anders even Bonaire op google afbeeldingen en maak daar je screen saver van...

Slaap lekker!

Pff het scheelt dat ik mijn auto heb anders zou ik ook wel erg balen, maar voor nu blijf ik gewoon wat meer binnen en pak overal de auto voor.

het is inderdaad ook weer wat drukker hier. Een stuk gezelliger:)

Terug
Bovenaan