Regenlaars voor kind met een hoge wreef?

<p>Dag dames, mijn zoon van 1 jaar en 2 maanden heeft regenlaarzen nodig, maar hij heeft dus een hoge wreef waardoor het lastig is om laarzen te vinden die passen. Heeft iemand enig idee welk merk of waar ik een goede regenlaars kan vinden voor een kind met een hoge wreef? ❤️</p>
 
Ik lees mee! Zelfde probleem! Zoontje is 18 maanden en komt alleen in zn schoenen als ik ze echt helemaal open maak!
afgelopen winter laarsjes gehad ivm skivakantie.. moesten 2 maten groter omdat hij ze anders niet aan kreeg met hoge wreef!
 
Geen kinderen met een hoge wreef, maar zelf wel. Ik kom in het begin ook altijd moeilijk in laarzen, tot ze ingelopen zijn. Ik gebruik als trucje dat ik mijn voet in een boterhamzakje doe en dan glijd ik er zo in. De eerste keer is het of zweetvoeten door het plastic of ik maak een klein gaatje in het boterhamzakje en trek mijn voet er zo doorheen. 
Mijn zoontje draagt bergstein regenlaarzen, duur, maar zijn erg soepel. Misschien lopen die wat makkelijker in dan die plastic laarzen. En mijn man en ik vinden het het geld ook wel waard. We kopen goede schoenen, maar hij draagt vooral laarzen. Dan mogen de laarzen ook wel goed zijn. Maar, zijn voeten groeien ook niet snel, dus hij kan er een tijd mee doen.
 
 
Ja het is echt lastig! We hebben nu gewone schoenen van falcotto gekocht bij de schuurman schoenen van die leren bruine schoentjes. Die passen wel goed, maar nu dan nog regenlaarsen ? het is echt super lastig. 


dat is ook niet echt fijn voor een kind met schoenen met 2 maten groter ?
 
Hier ook bergstein regenlaarzen. Superfijn, soepel en zien er ook nog eens stoer uit! Zijn wel heel duur vind ik, wij hadden gelukkig nog n bol.com waar we ze van besteld hebben!
 
Hier ook bergstein, maar dan voor een tientje via marktplaats. Met schoenen doe ik dat niet, vind ik het belangrijk goede te hebben, maar voor laarsjes kan het prima. 
 
Dacht ook al van zal ik de Bergstein laarzen bestellen, maar vond ze best prijzig. Maar ga ze alsnog bestellen dan. Bedankt allema ?
 
Terug
Bovenaan