Regenlaarsjes

Is er hier iemand die weet waar je regenlaarsjes kunt kopen in maat 20/21?
Heb namelijk al op internet gekeken, maar kan ze niet echt vinden. Wil ze ook niet al te duur hebben. Vind ik toch een beetje zonde aangezien ze er zo snel uitgroeien.

Groetjes vlinderjtes

Hoi vlindertjes

Ik vind regenlaarsjes zoooooo leuk.... M'n ouders hebben ze voor me opgestuurd voor Ioannis een jaar of 2 geleden voor t eerst. We hebben laarsjes maatje 19 army-print v.d. HEMA maatje 20 girafjes maatje 22 Jip en Janneke ook v.d. HEMA.
H&M hebben ook laarsjes vertelde m'n zusje. Hier op Kreta alleen voor meisjes en stikduur....
groetjes, Priscilla

Jaaa, laarsjes zijn schattig. Maar als Lara goed kan lopen krijgt ze van mijn ouders klompjes; vind ik ook zo poepig!!! Hihi...
En errug handig, want klompjes kan ze al snel zelf aan en uittrekken, dus met buitenspelen en weer naar binnenkomen is dat wel handig.
Succes met je zoektocht!

Jacoline.

We waren gisteravond toevallig even bij de HEMA en ja hoor, hele lieve schattige roze laarsjes met bloemetjes en vogeltjes en dat voor maar 8,95! Dus die hebben we even gepast en meegenomen natuurlijk.

In de Karwei-folder staan ze deze week ook in de aanbieding voor 7,95. Maar er stonden geen maten bij en niet precies welke kleuren/motiefjes ze hebben. Misschien de moeite waard om even langs te gaan!

Terug
Bovenaan