Regenweek, wat nu?

Hallo allemaal,

Als we de weerman moeten geloven krijgen we deze week een echte herfstweek, Bah.
Tijd misschien om tips uit te wisselen om kinderen binnen te vermaken.
Ik zou dat in ieder geval handig vinden,hihi.
Liefs van Marieke

Kijk eens op www.uitmetkinderen.nl
Daar kun je op afstanden zoeken naar leuke uitstapjes, zowel binnen als buitenlocaties

Verders gewoon een dagje pyjama dag houden en al het speelgoed samen uitzoeken waar ze bijna niet meer naar omkijken, ze ondekken weer van alles en zijn een tijdje zoet.

Lekker verven, kleuren, plakken, tekenen.

Hier is het ook erg in trek als we muffins of koekjes gaan maken.

En als dat gedaan is of niet werkt, laarzen aan, regenpak aan en stampen in de plassen

Succes

Ach, de laatste jaren geloof ik de weermannen/vrouwen sowieso niet meer. Hoe dikwijls ze er al langs hebben gezeten is ontelbaar geworden. Het zou vandaag de hele dag regenen. Oke, het heeft inderdaad geregend, maar nu schijnt de zon hoor..... Dus mijn insteek is, gewoon per dag bekijken. En in het geval dat het regent zijn er voldoende binnenspeeltuinen waar de kids zich heerlijk kunnen vermaken....Of wellicht iets afspreken bij vriendjes.....Of Plopsaland Indoor.....

Succes!

Groetjes Fonske

Vingerverven, teletubbies kijken, samen opruimen / schoonmaken, lekker lang in bad/onder de douche, stoeien op bed of de bank, dansen op muziek, zelf muziek maken, naar de bieb voor meer ideetjes, op bezoek in een bejaardentehuis (uhm, niet dat ik dat wel eens doe, ja naar familie wel), afspreken met iemand die een kindje in dezelfde leeftijd heeft, naar het zwembad, koekjes versieren (pakketje van de HEMA), tekening maken, samen pannekoeken bakken, met thee en een koekje op de bank.

Succes!

Ik heb met Kian een hele dag het huis schoongemaakt!
Opruimen, afstoffen, stofzuigen, was opvouwen, bed afhalen, verzin het en je kind vind het leuk om mee te helpen.
Kian stond dan te stofzuigen terwijl ik de tafel stond in te olieen.
Helemaal gezellig!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan