Reis naar het Midden Oosten...

Hee dames,

Even een berichtje van mij om te melden dat ik voorlopig offline ben :) Morgen begint onze reis naar het Midden Oosten, mijn man en ik leiden een reis met 7 jongeren. Vorig jaar ook gedaan en het is zó tof om te doen!

De situatie is nu wel iets anders door m'n zwangerschap (bijvoorbeeld: backpack vervangen door een reistas op wieltjes), maar we hebben er niet minder zin in. Aansluitend gaan we nog een paar dagen in een ander deel van Nederland doorbrengen, beetje bijkomen dan.

Heb vandaag mn derde dosis medicijnen opgehaald, de misselijkheid blijft aanhouden, inmiddels ben ik 17 weken. Ik heb een flinke hoeveelheid Ikea-zakjes bij me gestoken, werken prima om in te spugen (sorry). En ik moet me aan mn ochtendroutine houden, dan komt het vast goed. Mn man en de jongeren zijn iig super meelevend en zorgzaam, daar zal het niet aan liggen!

Ik wens jullie allemaal een heerlijke zomer toe, met genoeg zon maar niet teveel hitte :) Geniet ervan en van alle praktische voorbereidingen die in volle gang zijn!

Liefs Emilie-Ann

p.s. Zodra ik terug ben, ga ik weer heerlijk bijlezen!

Lieve Emilie-Ann,

Wens jullie heel, heel veel plezier maar dat gaat vast helemaal goed komen als ik dat zo lees! Leuk hoor.
Hoe lang gaan jullie reizen?

Hoop dat je je goed blijft voelen (ook al is het met medicijnen)

Geniet ervan meid! Liefs Lynn.

Veel plezier, klinkt erg leuk. Natuurlijk minder dat je nog steeds misselijk bent. Gelukkig heb je een goede routine gevonden om er mee om te kunnen gaan.

Geniet er maar lekker van.

Terug
Bovenaan