Reis naar west-Amerika

Beste mama's

op dit moment ben ik de trotse moeder van een 8 weken oude zoon. Hij doet het erg goed; slaapt, drinks en groeit prima. Zelf houden mijn vriend en ik van (verre) reizen, maar is met de komst van onze zoon toch wel heel wat nieuws en anders voor ons. Dus we hebben reisadvies nodig. In eerste instantie wilden we camperreis naar west-Amerika (Californië - San Fransisco, LA, Gran Canyon) boeken in de zomerschoolvakantie ( ik sta voor de klas en kan dus niet op een ander moment op vakantie als ik weer met werken ga beginnen). De  kosten en temperatuur daar zijn in deze periode Sky High, dus niet echt ideaal om daar naartoe te gaan.

Nu kwamen mijn vriend en ik op het idee, omdat het zo goed met onze zoon gaat,  om aan het einde van mijn verlof (nu het nog kan) eerder op vakantie te gaan naar Amerika eind maart. Onze zoon is dan  12 weken oud. Mijn vraag is: zijn er moeders met een (verre) reis (naar Amerika) met een baby van 12 weken?

Graag willen we ook weten of er ook ouders zijn die ervaring hebben met het reizen naar Amerika met een jonge baby?

wie weet kan iemand ons op weg helpen... :)

 
Hallo,



ik ben wel is waar niet naar Amerika geweest maar wel met een 4 maanden oude baby naar Zuid Afrika, waar we een rond reis hebben gemaakt. Door mooie schonen gebieden maar ook door "vieze" wijken etc etc. Wel met alle in entingen uiteraard.

We hebben een geweldige vakantie gehad en zou t zo weer doen. Ook wij houden van reizen en ik laat me niet tegen houden door de kinderen of commentaar van anderen ..

afgelopen Oktober zijn we naar de Malediven geweest. Hij was toen 1,5 jaar. Vliegen en vakantie gingen super. We hadden 2 vluchten en 1 water vliegtuig, alles goed en rustig verlopen. Qua temp was t tussen de 35/40 graden ook in Afrika. Maar moet zeggen we hadden niks te klagen. Veel water geven en niet meer dan een zonnehoedje en rompertje en heeeel goed insmeren



ik zeg doen! Hup naar Amerika



liefs Dani
 
Terug
Bovenaan