REISA

Van harte gefeliciteerd met Emma de 4 verjaardag.
Dat is wel een hele grote verandering peuter af en nou de kleutertijdperk in. Dan worden ze echt opeens heel groot he. Hoe gaat het op school en met je nieuwe baan?
Hier gaat alles prima maar het is wl druk ind ik. Ik moet soms Shanice later naar bed doen ivm Milton naar school brengen en met halen wil ik er weleens laten liggen dat ik de fiets pak en zo weer terug ben maar ik vind dat link. Want in 5 minuten tijd kan er veel gebeuren heb namelijk bij de brandweer gewerkt dan sta je er soms wat meer stil bij.
groetjes lisette

Bedankt. Ze vindt het heel leuk dat ze nu elke dag naar school mag en ook een kaartje voor het takenbord mag hebben. Ze is heel erg verwend zaterdag, dus ze zit weer goed in het speelgoed!
Renske zal nu ook later haar middagslaapje moeten doen. Ik laat haar niet alleen thuis. Ookal ka ik in 5 min. heen en weer zijn. Maar ook met de psz moest Renske om die tijden heen slapen en dat is altijd goed gegaan. Tja, als tweede heb je soms gewoon pech.
Na de herfstvakantie ga ik beginnen met mijn nieuwe baan. Ik ben al wel een keer gaan kennismaken met de klas en mijn nieuwe collega waarmee ik de klas ga draaien. Ik heb er heel veel zin in!

Terug
Bovenaan