@ Reisa

Hoe is het ermee? En met je meiden?
Klopt het nu dat ik je niet meer zie op nieuwe forum?
Hoe vinden je meiden het dat er weer een baby komt?
Myrthe vind het wel spannend. Dit weekend gaat ze over naar haar nieuwe kamer, echt heel leuk. Iedere avond wil ze de vorderingen bekijken. Ene keer heel verlegen andere keer dolenthousiast.
Hoop dat alles okee is.

Liefs Irene

Het klopt dat ik niet mee ben gegaan naar het nieuwe forum. Het is er eigenlijk niet van gekomen en wil mijn privacy eigenlijk zo veel mogelijk behouden. Hier staat al erg veel informatie, zoals de echte namen van mijn kinderen.
Emma en Renske vinden het erg leuk. Emma zei vannochtend nog dat er nog wel wat meer baby's mogen komen. Het is erg leuk dat ze het allemaal heel bewust mee maakt. Gisteren kon ze ook weer eens een keer mee naar de verloskundige, omdat het herfstvakantie is.
Renske gaat eigenlijk altijd mee en weet precies hoe het gaat, ze mag ook altijd de doptone aan en uit zetten en weet dan precies dat ze het hartje van de baby hoort.
Renske is net begonnen met de psz. Ze gaat nog 1 keer naar het kdv, daarna gaat opa ook op vrijdag oppassen. Het makkelijke was dat ze al helemaal gewend was aan wegbrengen en dat mama dan weggaat. Ze vindt het super leuk, ze vind het alleen erg vreemd dat ik haar zo snel weer kom halen. En ze vindt het ook niet leuk dat Emma wel 's middags naar school mag en zij niet.
Lekker hoor maandagochtend alleen thuis! Erg luxe, tot december dan, want dan is dat weer over voor de komende 2 1/2 jaar.

Haha, Ja Myrthe is op woensdag en donderdag weg. Woensdag naar oma, do naar kdv.
Heerlijk uitslapen en lekker op de bank niks doen.
Kom je ff van bij zeg.
Wel leuk dat Renkse helemaal weet hoe het gaat bij vk.
Myrthe vertelde laatst tegen papa dat we er geweest waren en de baby zei klop klop. Hahaha.
Gaan ze ook naar opa als je met verlof gaat? Zodat je tot dec ook ff tijd voor jezelf heb?
Myrthe blijft wel gaan. Ik kan sowieso heel weinig nu, dus dan heeft ze op woe alle aandacht van oma (en die benut ze goed whahaha) en op do blijft ze naar kdv gaan, omdat ze behoefte heeft aan die regelmaat.
Vond t altijd zielig als ouders t deden. Maar toen we terug van vakantie kwamen, heeft het meer dan maand geduurd voor we haar zonder huilen konden brengen, dus keus was snel gemaakt.
En nu vind ik het ook wel lekker. FF tijd voor mezelf en lekker niks doen. Knap ik van op haha.
Is deze week al je verlof ingegaan of volgende week? Ging toch in na de herfstvakantie?

Liefs

Na de herfstvakantie gaat mijn verlof in, maar nu natuurlijk al een week vakantie, dus eigenlijk is het al begonnen. De meiden gaan donderdag en vrijdag lekker gewoon naar opa, al breng ik ze misschien wel zelf naar school, ik moet toch opstaan.
Vanmiddag belde opa (werkt ook in het onderwijs en hij heeft dus ook herfstvakantie) en vroeg of de meiden kwamen spelen, toen ben ik nog lekker even in bed gaan liggen. Dus nog een onverwachte vrije middag en de meiden hebben uren geknutseld bij opa. Je kan ze niet gelukkiger maken dan bij opa op bezoek te gaan!

Oooh heerlijk! Even tijd voor jezelf!
Ik vind deze twee dagen in de week ook errug prettig. Even lekker niks moeten en zelf je tijd inplannen en vooral rusten!
Pijn wordt sinds gister ineens minder, misschien is kindje wel ingedaald. Hoe dan ook, je hoort me nu niet zeuren :)
Toch doe ik nog zo min mogelijk. Dus (zo min mogelijk) bukken, traplopen e.d.

Tot grote lol van Myrthe. Ik was nogal lomp aan het doen en liet daardoor 2 schaaltjes kapot vallen.
Rob zou bijna thuis zijn, dus liet t liggen zodat hij het op kon ruimen.
Hij komt binnen, roept Myrthe: Mama zooi gemaakt in keuken whahahaha.
Vond ze wel wat hoor, dat mama het kapot had gemaakt.
Is bij jullie kamertje klaar? Of gaan er kinderen bij elkaar op de kamer?
Hier bijna klaar. Myrthe gaat zaterdag over naar nieuwe kamer (!)
Spannend hoor....

Geniet van je vrije dag morgen :)

Liefs

Haha, vandaag geen vrije dag. Ik ben jarig en we zijn met opa naar de ontdekhoek geweest. Leuk, maar ontzettend druk, dat doe ik dus nooit meer in de vakantie.
De kamertjes zijn op, de baby gaat eerst bij ons op de kamer en dan bij Renske, die heeft een hele grote kamer. De commode staat daar nog en het bedje kan er zo bij.
Tegen die tijd is Renske 3 of bijna 3 en dat durf ik wel aan. En dan zien we wel.
Ik laat de rommel op de grond ook liggen hoor, of vraag Emma om het op te pakken. Niet in het geval van scherven natuurlijk.
Maar ja het is natuurlijk wel heel raar als mama zooi maakt en het niet opruimd!

Jee de ontdekhoek.... Daar ben ik al kind veel geweest. We wilden met kids op mn werk ernaartoe. Maar is toch best prijzig geworden.
Wat is er allemaal nog te ontdekken?
Vroeger konden we zelf zeep maken, orgelmuziek, pannenkoeken bakken. Goh brings back memories.
Wel leuke dag en kadootjes gehad?

Kids bij elkaar op kamer moet kunnen. Er zijn er veel die dat doen. Ik sliep ook jaren met mn broer op 1 kamer.
Nog gefeliciteerd!

Liefs

De ontdekhoek in Rotterdam is al jaren hetzelfde, het zag er nog hetzelfde uit als een jaar of 10 geleden. Zeep maken, orgelmuziek, dijken bouwen, bootjes maken, en chips bakken, geen pannenkoeken hier.
Het was een heel leuke dag, cadeautje komt nog, ik krijg een nieuwe laptop, kan ik nog meer tijd doorbrengen op het forum!
Manlief had geen tijd om iets te knutselen of een cadeautje te regelen om door de meiden te laten geven. *Zucht*, als ik niet 3 weken van te voren zeg, dat hij iets moet regelen dan gebeurt er niets. Ik zou er nu toch wel aan gewend moeten zijn.
Maar he, de laptop was zijn idee, dat is al heel wat.

Terug
Bovenaan