De Sinterklaasfeestjes beginnen dit weekend. Zaterdag Sintfeest van het werk van Dennis. En dat is altijd wel heel leuk, in een Pannenkoekenhuis, als Sint en Piet de cadeautjes hebben uitgedeeld lekker pannenkoeken eten!
Ik had ergens anders ook al gevraagd of je nu een hele week moet wachten nu het strippen niet heeft gewerkt, of kan je eerder bij de gyn. terecht?
Donderdag en vrijdag zijn echt mijn luxe vrije dagen, mijn vader past op en ik heb alle tijd voor mezelf! Heerlijk, maar meestal verveel ik me ' s middags alweer en mis ik Emma en Renske, haha heel de week kan ik uitkijken naar lekker nog even een dutje gaan doen zonder gestoord te worden, maar na dat dutje ga ik me alweer vervelen!
Dennis werkt inmiddels (voor hetzelfde bedrijf hoor) veel dichter bij huis. Nu is hij elke dag om kwart voor 5 thuis en kan hij lekker koken en meehelpen en dat scheelt een heleboel!
Emma begint aardig hyper te worden van het hele Sint gebeuren op school, ze wordt elke nacht wel wakker, is dan bang en komt dan bij ons liggen. Ze vindt het allemaal zo spannend, als ze vannacht weer zo slecht slaapt hou ik haar misschien morgen wel thuis van school, ze huilt ook steeds meer, misschien is een dagje rust wel slim.
Renske vindt alles prachtig, vooral het baby Pietje, wat wel tot gevolg heeft dat ze nu al heel de week baby speelt, en kruipend en al GAGa roepend door de kamer gaat. Dus het baby spelen is hier weer helemaal terug.