@reisa

Hey,
Ik breek ff in hier!
Hoe is het met je??
Hoor niet zoveel meer van je sinds we op het nieuwe forum zitten!
Laatste lootjes alweer he! Houd het hier al een beetje in gaten om te kijken of je al bevallen gaat/bent,,hihi
Nou succes met alles.
Liefs MJ (ook alweer 26wk nu ;-)

Ik zit niet op het nieuwe forum, maar ben hier veel te vinden, zeker nu in mijn verlof. Het gaat hier erg goed, ben nu 38 weken en 2 dagen, het kan dus elk moment gebeuren, maar verwacht de baby nu nog niet. Het is nog erg rustig, geen last van voorweeen ofzo, maar dat zegt niets.
Emma is geboren met 39 weken 5 dagen en Renske met 39 weken en 3 dagen, we wachten rustig af.

@ Reisa,

Als je okee vind stel ik iedereen op andere forum wel op hoogte als je bevallen bent... Zijn er toch nog aantal nieuwsgierig naar je :D
Wees blij dat je geen voorweeën heb, wat een teleurstelling is dat iedere keer.
Hoop voor je dat je net als bij je meiden rond de 39 weken gaat bevallen.
Myrthe was met 38,5 ingeleid. Dat zou a.s. zaterdag zijn. Gek idee hoor haha

Liefs

De Sinterklaasfeestjes beginnen dit weekend. Zaterdag Sintfeest van het werk van Dennis. En dat is altijd wel heel leuk, in een Pannenkoekenhuis, als Sint en Piet de cadeautjes hebben uitgedeeld lekker pannenkoeken eten!
Ik had ergens anders ook al gevraagd of je nu een hele week moet wachten nu het strippen niet heeft gewerkt, of kan je eerder bij de gyn. terecht?
Donderdag en vrijdag zijn echt mijn luxe vrije dagen, mijn vader past op en ik heb alle tijd voor mezelf! Heerlijk, maar meestal verveel ik me ' s middags alweer en mis ik Emma en Renske, haha heel de week kan ik uitkijken naar lekker nog even een dutje gaan doen zonder gestoord te worden, maar na dat dutje ga ik me alweer vervelen!
Dennis werkt inmiddels (voor hetzelfde bedrijf hoor) veel dichter bij huis. Nu is hij elke dag om kwart voor 5 thuis en kan hij lekker koken en meehelpen en dat scheelt een heleboel!
Emma begint aardig hyper te worden van het hele Sint gebeuren op school, ze wordt elke nacht wel wakker, is dan bang en komt dan bij ons liggen. Ze vindt het allemaal zo spannend, als ze vannacht weer zo slecht slaapt hou ik haar misschien morgen wel thuis van school, ze huilt ook steeds meer, misschien is een dagje rust wel slim.
Renske vindt alles prachtig, vooral het baby Pietje, wat wel tot gevolg heeft dat ze nu al heel de week baby speelt, en kruipend en al GAGa roepend door de kamer gaat. Dus het baby spelen is hier weer helemaal terug.

Whahahaha, baby pietje is grappig!
Inderdaad misschien slim Emma thuis te houden een dagje. Ik zie het op mijn werk ook zo vaak. Het is zo'n spannende tijd en soms ook heel eng. Er gaat meer in die koppies om dan ze je vertellen....

Ik heb "mijn" dagen op woensdag en donderdag, en meestal heb ik het rond half 4 ook wel gezien hoor, alleen in mn huisje hahaha.
Maar toch is het ook fijn. Tot die tijd, lekker lezen, film kijken, bijslapen enz.

De VK heeft nog een troef in handen, ik hoef geen week te wachten..... Haha beetje mysterieus.....

Heerlijk om sintfeesten te vieren. Wij hebben afgelopen weekend eerste sintmiddag gevierd. Eerst naar sint en pieten hier in dorp en daarna naar schoonfam, sint vieren. Sint en pieten waren van afstandje leuk, dichtbij eng. Behalve de pieten die pepernoten gaf hahaha.
Het idee dat er pieten waren geweest bij dr oom en kadootjes had verstopt, snapte ze volgens mij niet helemaal, maar ze was dolblij met dr kado's.
En (zo leuk om te zien) ze ging netjes zitten wachten totdat ze kadootje kreeg en als dr neefjes kado kregen ging ze bij hen kijken wat ze kregen hahaha.
Wat heerlijk dat je man vroeg thuis is en je kan helpen, dat geeft veel rust in huis.
Veel plezier met de feestjes en eet smakelijk (mmm ik krijg spontaan trek in pannenkoeken)

Liefs

Hey Reisa,
Wat fijn dat het goed met je gaat, zal niet lang meer duren nu he!
Lekker dat je 2dgn voor jezelf hebt, even rust.
Nou meid alvast veel succes gewenst met de bevalling!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan