@ Reisa

Hoi hoi,

Hoe is de nacht gegaan en hoe gaan je meiden om met hun nieuwe zusje? Kan Lotte zichzelf beter op temp houden?

Ik moest je feliciteren van: Monica, Karin, Liset, Marielle, Tamara, Manuela, Frida, Do en MJ (maar die had t al zelf gepost :) )
Iedereen hoopt dat je toch nog naar andere forum komt, veel meer privé dan deze haha....

Ik hoop dat alles okee is met je meiden en natuurlijk met jou! Hoe vond je de bevalling gaan? Jij was nog 20 min sneller dan ik. Heb je ook zo'n weeënstorm gehad?

Liefs Irene

Hehe, even tijd! Emma en Renske zijn helemaal gek op Lotte, ze is denk ik de meest gekuste baby van de wereld. Ze maken echt ruzie om wie haar vast mag houden en zijn teleurgesteld als het niet mag.
Een echte weenstorm was het niet, er zat best tijd tussen de weeen en ik vond ze niet zo lang. Wel veel naweeen gehad en ne heel veel spierpijn.
Lotte heeft nog moeite met haar temperatuur, ze drinkt ook nog niet goed, maar ze is pas 2 dagen. Komt vast goed!
Hmm, als ik zo al die namen zie wordt ik toch nieuwsgierig naar iedereen, misschien toch eens aanmelden, via Do toch?

Ja is via Do, en is forum waar niemand anders mee kan lezen. En als je prive wil kan je ook alles prive houden (bv net als MJ)

Hier een mannetje die ook niet goed drinkt. Hij krijgt combi borst, fles maar slaat gerust voeding over en we moeten hem echt iedere keer wakker maken, hij wordt niet uit zichzelf wakker voor eten.
Dinsdag kwam die aan, gister weer flink afgevallen, vandaag weer aangekomen. Verder is hij een heel relaxed mannetje, die energie opdoet om later zn zus te gaan plagen haha.
Leuk he om te zien hoe die meiden omgaan met hun zusje. Myrthe kwam gister thuis, Pepijn kreeg wel honderden kusjes en knuffels en ik niet eens haha!

Fijn voor je dat jij geen weeënstorm had. Ik had echt geen pauze tussen de weeën en wist niet meer hoe ik ze op moest vangen. Blij dat het vrij snel klaar was haha.

Meis doe rustig aan, geniet van je meiden.

Liefs

Terug
Bovenaan