ReisBED??zoiets??bestaat dit?

A

Anoniem

Guest
Bij prenatal was echt een vriendelijke mevrouw, ahum!!
Pfff een inklapreisbed???de tijd van tegenwoordig! Ongeloofelijk het is ook niet goed!!

Najaaa zeg...schrok ervan.. ik vin het wel een handig idee..want als ik een dagje naar mn vriendin ga kan onze jongen lekker in een bedje slapen... toch???
Das toch niet zo raar? en omdat ik geen auto heb moet ik met het openbaar vervoer, dus dacht ik aan iets wat je mee kan nemen onderin de wagen...das toch niet zo'n rare vraag of wel...??

Kent iemand dit??

Liefs (zoontje is 8 mnd jong)

Hoi,

Hier in België verkopen ze een Travel cot reisbed/-tent. Ik schrijf even op wat er in het boekje staat:
- Compact en licht, in enkele seconden in en uitklapbaar. De bekleding is 50% uv - bestendig en makkelijk te reinigen. inclusief slaapzak, luchtbedje, pomp en draagtas. Lengte: 120cm, Breedte 65cm en Hoogte 55 cm. gewicht 1,5 kg voor kinderen tot 2 jaar. Het kost in de winkel waar dit boekje vandaan komt 69,95 euro.
Ik heb het zelf niet maar ik had het zien staan en ik heb het voor je opgezocht. Ik hoop dat het wat wordt.

groetjes,
Els

Ik heb zelf een campingbedje van de Hema, ingeklapt is het ding 100cmx20cmx20cm. Het enige nadeel is dat-ie meer dan tien kilo weegt, maar hij is dan ook heel stevig. Geen idee of je dat mee kan nemen onderop de wagen.

Ik heb ook zo'n inklapbed, maar dit is echt niet mee te nemen als je met de trein gaat, dat ding is zwaar en lomp.
maar ik heb wel een idee waar je iets aan hebt, super ideaal. Ik heb het in het echt gezien en wilde het misschien wel kopen. Je hebt twee versies, een voor baby's en een voor peuters. Je kunt meer informatie vinden op www.deryan.nl. Hieronder alvast wat informatie.

Wat is het?

De Travel cot is een reisbed/tent die gemakkelijk mee te nemen is. Dit komt omdat de Travel cot licht en compact is. In de tent ligt een matras. De tent is tevens voorzien van vliegengaas. Zo kunt u uw baby in de gaten houden en zo kan de baby u ook goed zien.

Gebruiksvriendelijk
De Travel cot is erg gebruiksvriendelijk. Hij is in 2 seconden uitgeklapt is en u kunt hem in 8 seconden weer inklappen. De Travel cot neemt zeer weinig ruimte in beslag en is superlicht.
1,5 tot maximaal 3,5 Kg!. Dit is ideaal wanneer je hem mee neemt op reis.

Veilig
De gebruikte stoffen in de tent zijn brandwerend en 50% UV bestendig. De tent heeft een dubbele bodem waar het luchtbedje in gaat. Zo kan de baby nooit onder het luchtbedje komen. Ook is de tent breder als hoog waardoor hij erg stabiel is tegen het kantelen van de tent.

Functioneel
De Travel cot is klein en compact en toch heeft u alles bij u. Of u nu in een hotel bent op het strand of bij familie, u hebt altijd uw eigen reisbed/tent bij u. De tent beschermd uw kind tegen insecten en andere ongedierte. Door de gebruikte materialen en het ontwerp is de Travel cot erg gemakkelijk en goed schoon te maken.

Innovatief
Het zit in een klein compact reistasje. Het matras, de tent en zelfs de pyama en knuffel kunnen mee in het reistasje.

Hoi,

Ja die travelcot is inderdaad een goeie uitvinding.
Kan je bij babyzaken ook kopen en kampeerwinkels.
Succes

Liefs Reneke

Ik heb het tent/bedje van Deryan. Hij is ideaal! Van de zomer heb ik hem heel veel gebruikt. Dan kon Jasmijn lekker buiten slapen zonder dat er vliegen enzo bij haar konden. Het tentje is super licht en klein. Binnen 1 sec. is ie uitgeklapt. (je gooit hem in de lucht en TAATAAAA!) Een absolute aanrader dus!!

Liefs Trudi

Wij hebben dit bedje ook voor op de camping gekocht.
Onze kleine moest er wel aan wennen. (thuis vast een paar keer in te slapen leggen heeft geholpen)
Ideaal ding alleen dat inpakken na gebruik. grrrrrr......
Opbouwen in 10 sec. opruimen soms een half uur prutsen maar na oefening 5 min.

gr.
msking

Terug
Bovenaan