reisbedje??

A

Anoniem

Guest
Even een snelle vraag:

Heeft iemand ervaring met de Deryan Travelcot? Hij lijkt ons erg handig, maar weet niet of het luchtmatrasje niet te hard is voor een kleintje.

Wat zijn jullie ervaringen?

Hoi

We hebben de Deryan peutercot gekocht voor onze dochtertje van 2 voordat we naar America op vakantie gingen in mei.  
Het is een super ding, hadden ze die 2 jaar geleden te koop dan hadden we nooit een echte campingbed gekocht!

De matras is alleen zo hard als je het maar oppompt. Net als een gewone luchtmatras.

Hij vouwt lekker klein op, weegt haast niets, je kan hem helemaal afsluiten en overal makkelijk meenemen.
Het enige nadeel is dat de bijgeleverd slaapzak niet vast te zetten is, en door de tentstof glijdt het makkelijk heen en weer. Onze draaierig dochter heeft dus vaak alleen op het tentstof bodem gelegen met de slaapzak (of laken) in de hoek geschoven.   Een baby draait wel minder dus het zal niet zo erg zijn, denkt ik.
Ik heb zelf een laken genaaid die goed erin past want het slaapzak was veel te warm.

Groetjes
Jo

Ha Jo,

Bedankt voor je reactie, blij dat je zo'n goede ervaring er mee hebt. Heeft die van jullie ook een zelfopblaasbaar matrasje? (omdat je zegt dat het zo hard is als je het oppompt??) Vrienden van ons hebben er ook één, maar hun dochtertje is ook al anderhalf. mmm... ik ben er nog niet uit ... groetjes

Terug
Bovenaan