reisbedje??

Even een snelle vraag:

Heeft iemand ervaring met de Deryan Travelcot? Hij lijkt ons erg handig, maar weet niet of het luchtmatrasje niet te hard is voor een kleintje.

Wat zijn jullie ervaringen?

Hoi Hope,

Wij hebben de Deryan voor baby's. Ons zoontje ligt er vaak in, het is een ideaal bedje. Wij vinden het matrasje prima, niet te hard. Ons zoontje lag er met een maand of 2 al in. Hij vind het erg leuk, inmiddels is hij bijna 4 maand. Als we langere tijd weggaan, dan nemen we het grote campingbed mee. Maar  het tentje, zo noemen wij het bedje van Deryan, nemen we ook nog mee, dan kan hij daar eventueel in spelen. In de vakantie hebben we de eerste week een stacaravan, dan is dat wel makkelijk.

Succes!

Groetjes Vlinder

Wij hebben er ook eentje. Bevalt tot nu toe prima. Lekker klein en licht en dus makkelijk mee te nemen. En ook veel sneller op te zetten en in te pakken dan zo'n groot camingbed (die hebben we overigens ook eentje, maar gebruiken we nauwelijks meer sinds we het Deryan tentje hebben).
Het luchtbedje gaat in een apart vak aan de onderkant, binnen in het tentje leg je een soort dekentje (ligt vast met klittenband), dat maakt het een stuk zachter denk ik. En die is ook wasbaar wat natuurlijk erg handig is.
Wij hebben hem gekocht voor op de camping in de tent. Met Hemelvaart zijn we twee nachtjes weggeweest en dat ging prima. Ook op visite bij vrienden/familie hebben we hem al meerdere keren gebruikt, dan staat hij meestal op een groot bed en dan gebruik ik het luchtbedje dus niet.
Volgende week gaan we voor 2,5 week weg en dan slaapt Hannah dus ook in het slaaptentje.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Bedankt meiden voor de reacties, ik denk dat het hem toch maar gaat worden dan. Vind het grote voordelen hebben t.o.v. een normaal campingbedje. Hebben jullie trouwens die met het zelfopblaasbare matrasje of het "oude" model met pomp?

Wij hebben een luchtbedje met pomp.
Wist trouwens helemaal niet dat er tegenwoordig ook een zelfopblaasbaar matrasje was. Wij hebben hem begin mei gekocht denk ik.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan