reisdoosje voor billendoekjes

hoi Hoi

Wie weet waar je de reisdoosjes voor billendoekjes  van de zwitsal kunt kopen. Je weet wel van die platte die je in je tas kunt doen.
Ik ben op zoek naar deze.

Groetjes Judith

Hoi Judith,

Ik heb stad en land afgezocht naar een andere kleur dan die gele van zwitsal maar ben nergens iets tegengekomen. Die van Zwitsal zat bij mij trouwens in een van de vele 'zwangerdozen' die me zijn aangeboden.
Volgens mij heb ik 'em bij Prenatal gezien en ook bij de Etos.

Mede door  de de vele 72/80 stuks navulverpakkingen vind ik het trouwens niet echt praktisch...

Groetjes

Desirée

Ik koop van die hersluitbare dunne pakjes doekjes (van de hema), want die doosjes vind ik ondingen...heb er 1 van prenatal, maar ik vond het een onding!!!

Groetjes Yvonne

hi,
ik heb een platte mintgroene van de babydump. lekker makkelijk in een wat kleinere verzorgingstas voor zomaar even weg. er kunnen een paar doekjes in. de doekjes blijven er maar een paar dagen 'vochtig' in. met een wat drogere lap kan je ook wel vegen ....

Hoi Judith,

Bij Prenatal verkopen ze van die platte doosjes in diverse kleuren. Niet van Zwitsal, maar ik denk eigen merk. Ik heb er nog wel een paar. Wat een K..dingen! Vooral het vullen ervan. Wie dat bedacht heeft... 5 jaar geleden deed Pampers in de blije doos nog probeerverpakkingen van billendoekjes ter grootte van zo'n doosje. Superhandig om mee te nemen. Maar ja, die heb ik daarna nog maar 1x in de winkel gezien.
Bij Kruidvat kun je doekjes  van het eigen merk kopen in een normale verpakking. Erg handig is dat er een harde plastic opening op zit die je dus steeds weer kan openen en sluiten. Je neemt in het begin dus wel veel doekjes mee, maar ik vind het verder erg praktisch.

Groetjes,
Marianne

Hoi,

Zover ik weet kan je die van Zwitsal alleen krijgen bij zo'n doos of kopen op een beurs. Prenatal heeft ze idd. Kruitvat trouwens ook. En Etos heeft net nieuw in de winkel zo'n doosje met 2 verpakkingen, daar verkopen ze de losse navulverpakkingen sinds kort niet meer.

Groetjes

Ik heb er eentje van pampers liggen en vind hem verschrikkelijk.De doekjes zitten er zo strak in dat ik er zere vingers van heb.Ben je net weg wil je een doekje zit er nog maar 1 in.Ook vind ik de navulling erg duur.

Terug
Bovenaan