Reisje huisartsenpost

Vanavond ben ik met Sophie naar de HAP geweest. Ze spuugde vandaag wel erg veel en vertrouwde het niet dus gebeld en moest gelijk maar even langs komen. Gelukkig alles goed wel goed in de gaten houden dat ze goed blijft drinken en niet suf wordt etc etc. Mocht er wat veranderen en ik vertrouw het toch niet gelijk weer bellen. Waarschijnlijk pakt ze de buikgriep mee die hier in huis heerst.

Nu ligt ze lekker te slapen en de voeding van 19:00u is erin gebleven straks maar wakker gaan maken voor laatste voeding en hopen dat ook dit goed gaat. Denk niet dat ik rustig ga slapen vannacht.

Moest het even van me af schrijven!

Hey meid.

Ik las het net al op je Hyves.
Was wel even schrikken zeker.
Zo klein en dan al ziek!
Hoop dat Sophie snel weer beter is!
Is de rest van de familie alweer beter?

Beterschap ik hoop dat alle voedingen er in blijven!

Liefs Danielle

Thanks ja ben wel geschrokken is toch heel wat als zo een kleintje zoveel spuugd. Nu ligt ze gelukkig lekker te slapen en hopelijk blijft dat zo. Thijs is alweer beter zelf voel ik me nog niet super en nu klaagde mijn man ook al dat hij niet lekker was dus hoop echt dat het snel weer ons huisje verlaat.

Vannacht heeft ze lekker doorgeslapen. Drinken deed ze wel maar niet zoveel. Denk dat ze heel moe was van haar bezoekje aan de HAP. Vanmorgen wel lekker gedronken en lekker gaan slapen hopelijk is alles nog spuugvrij als ik straks boven kom. Hoop dat ze het ergste gehad heeft nu.

Morgen is mijn eerste werkdag dus hoop echt dat ik me een beetje goed voel. Zou toch erg vervelend zijn als ik me nu al ziek zou moeten melden haha. Gelukkig is het maar 3 uurtjes wat ik moet werken dus dat is nog te doen.

Liefs, Tonny

Hoi

Dat is vervelend zeg! Ze zijn dan ook nog zo kwetsbaar!

Gelukkig zijn jullie de nacht goed doorgekomen, hopelijk blijft het nu goed gaan.

Hoop voor je dat je zelf ook door het ergste heen bent. Zal indd een mooie grap zijn als je je morgen gelijk ziek kunt melden hahaha. Maar ziek is ziek. Niks aan te doen!

Beterschap voor jullie allemaal!

xxx

Terug
Bovenaan