Reisjes

Hoi Allemaal
Vandaag zijn de duivels weer bij mij doorgebroken ik moest het morgen worden en het is nu 1 dagje te vroeg nou ja dan hoef ik ook niet in de rats te zitten of het raak is deze maand
ik heb in een impuls een reisje naar turkije geboekt in juni en lekker een weekje in maart naar antwerpen even er tussen uit want ik heb het zo gehad met alles
en ik lees hier ook alleen maar over heeerlijke reisjes en ik ga hier nu aan mee doen ik kan niet wachten

groetjes lydia

Hoi Hoi,

En waar gaat de reis naartoe?
Welke plaats in Turkije?
We zijn geloof ik allemaal aan het reisjes boeken (ik ben dus vorig weekend in Parijs geweest en heb ook net een reis naar Turkije geboekt) ook voor in Juni. Dit heb ik bewust gedaan ivm de eventuele zwangerschap, dit doen we alleen al 3 jaar zo en heeft dus nog niets opgeleverd.
Maar goed het duurt dus niet meer zo heel lang voor de heerlijke reis kan beginnen!

Doet echt goed he! Vooruitzicht op een vakantie, weekendje of een leuke dagtrip het maakt niet zo veel uit. Maar het is wel goed voor je relatie vind ik altijd. Even weg uit de dagelijkse sleur !

Groetjes,
Cynthia

Terug
Bovenaan