reistips naar spanje; overdag of 's nachts

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's

deze week hebben wij onze zomervakantie geboekt. We gaan begin augustus 2 weken naar Spanje, platja d'aro. Lekker op een camping een stacaravan gehuurd. Heerlijk!
Nu ben ik, mijn man maakt zich er niet zo druk om, aan het denken hoe we het beste kunnen gaan rijden; overdag of juist 's nachts. Voor allebei valt iets te zeggen, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen!

liefs miranda

Hoi!
Lekker zo'n vooruitzicht joh!
Ik zelf hou niet van in de nacht rijden..omdat ik dan snel bekaf achter het stuur zit als het eenmaal ochtend word..Vind ik voor mezelf niet verantwoord.
Ga liever rijden na een normale nacht slapen..uitgerust en wel, en misschien dan in twee dagen rijden??
Overnachting in Frankrijk?
Kun je de eerste dag een flink stuk pakken, en dan relaxed een hotel..en dan de volgende dag uitgerust weer op weg voor het laaste stuk?
Dit zou mijn idee zijn..
Al gaan we ws dit jaar niet echt weg..verbouwing thuis is ook duur, en erg lekker om erna van te genieten!
Gr Rina

heerlijk hoor naar Spanje van de zomer.
Ik zelf heb geen ervaring met die afstand rijden overdag of 's avonds. Wel gaan wij binnenkort op wintersport naar Oostenrijk.
Wij hebben ervoor gekozen om op de heenweg in ieder geval 's nachts te gaan rijden. Dat deden we voor Sarah's geboorte ook altijd en wij hebben daar zelf geen moeite mee. We hopen dat Sarah dan ook lekker door zal slapen en dat het zo relatief snel gaat. Op de terugreis rijden we normaal gesproken overdag maar we gaan nu kijken hoe de heenreis bevalt en maken dan onze keuze.

Dus wie weet kan ik je binnenkort het verschil vertellen als we het uitgeprobeerd hebben!

groetjes Tamar

hoi hoi

wij zijn afgelopen vakantie in november 2008 in noorwegen geweest en hebben dit gedaan met sverre toen 13 maanden. we hebben toen 10 uur gereden met vaak gestopt overdag. en op de boot heeft sverre er lekker opaf gekropen. en daarna zijn we verder gereden naar de bestemming in norge en dat was in de nacht. sverre heeft lekker geslapen. wel later gaaan slapen en was zelfde tijd wakker. en we waren in het huisje en meneer heet 4 uur geslapen zo moe was hij. viel mij reuze mee ik zag er als een berg tegen op.

doei doei lucy mama van sverre 21 10 2007

Terug
Bovenaan