Reiswieg/kinderwagen naar buggy

A

Anoniem

Guest
Wie van jullie kindjes ligt inmiddels in de buggy gedeelte van de kinderwagen.
Gisteren heb ik voor het eerst Eva in het buggygedeelte gedaan, want de kinderwagen/reiswieg gedeelte werd aardig krap, ze vond het ook niet meer prettig om daar in te liggen.
Nou ben ik benieuwd of al meer van jullie die overstap hebben gemaakt.

Gr. Alice

Hoi Alice,

David ligt nog heerlijk in de reiswieg. Hij slaapt nu niet meer gelijk in, maar na een kwartier a een halfuur lopen is hij meestal in dromenland. Ik vind het ook wel fijn dat hij nog lekker op zijn rug kan liggen. Qua lengte pas hij nog goed, hij is denk ik ongeveer 63 cm lang nu en het is een Bugaboo. Is er trouwens verschil in lengte van de bakken tussen wagens? Wel leuk, straks in  het buggygedeelte -  ik zie soms andere kindjes erin zitten en verheug me er al op dat hij straks lekker kan rondkijken!

Hoi Alice en Staartmees,

Domenikos heeft nooit in een kinderwagenbak gelegen. Als we ergens heengaan gaat hij de maxi cosi in (klik op de wagen)  en soms  als hij daar genoeg van heeft ligt ie (bijna plat) in de kinderwagen/buggy.(de maxi cosi eraf)  
Ik heb nooit een bak aangeschaft maar ik weet dat ze in lengte verschillen.  

groetjes,Priscilla

Dag dames,

Die van ons zit nu al een week of 3 in de wandelwagen. Wel op de ligstand, maar de bak was echt te klein. We hebben een Quinny Buzz en die bakjes zijn echt heel klein, plus dat we toch een klein reusje  hebben  die zoiezo al hard overal uit groeit. Hij is intussen met zn 16 weken al over de 7 kilo heen en heeft al kleding maat 68.
Vinden jullie het ook allemaal zo ongelofelijk snel gaan?
Hij rolt al van buik naar rug en ook van rug naar buik en blijft al stukjes zelf rechtop zitten als je hem op het tapijt zet.
Nou was ie al groot bij de geboorte natuurlijk (ruim 9 pond), maar heb echt het gevoel dat ik het kleine babytjes gedeelte heb overgeslagen en stiekum vind ik dat wel jammer.

Groetjes Jen

hee knutseljuffie...

ben het met je eens het gaat super snel..
noa heeft ook al maat 68 aan en woog vorige week 6,5 kilo ze is nu 12 weken dus groeit ook behoorlijk haha..
maar noa laat ik nog lekker in de wandelwagen bak.
ze past er nog mooi in en ze vind het ook nog wel prima.
maar is er een bepaalde leeftijd dat ze in de buggy mogen??
ze moeten toch ook wel redelijk kunnen zitten??

groeten annelies

hee knutseljuffie...

ben het met je eens het gaat super snel..
noa heeft ook al maat 68 aan en woog vorige week 6,5 kilo ze is nu 12 weken dus groeit ook behoorlijk haha..
maar noa laat ik nog lekker in de wandelwagen bak.
ze past er nog mooi in en ze vind het ook nog wel prima.
maar is er een bepaalde leeftijd dat ze in de buggy mogen??
ze moeten toch ook wel redelijk kunnen zitten??

groeten annelies

Valentijn ligt ook nog heerlijk in zijn reiswieg zolang het nog past laat ik dat oook moooi zo :D lijkt me nu ook wat warmer :D

kijk er ook wel naar uit als hij in de buggy kan :D

Mijn zoontje (bijna 4 maanden) ligt nog heerlijk in de reiswieg al moet ik zeggen dat er niet echt meer veel ruimte over is hoor. Ik vind het nu nog wel lekker warm voor hem maar denk dat ik met een maand ofzo ook wel over ga.

Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan