reiswieg

<p>beste mama's onder ons.</p><p>ik zit te twijfelen mijn zoontje van 4.5 is 66cm lang en weegd al 7.5 kilo de reiswieg is 70cm lang hij past er echt nog met net in wat vinden jullie wel of niet de buggy ombouwen? als ik hem ombouw de buggy kan ook helemaal plat net zoals de reiswieg  hij loopt kwa groei 3maanden voor. alvast bedankt voor de tips</p>
 
Hallo mama, wij hebben de kinderwagen ook al bij 16 weken omgebouwd. Zoontje huilde (krijsde) àlleen maar in de reiswieg en kon werkelijk nergens met hem heen. Ook wilde hij vanaf de geboorte al rechtop worden gehouden en de platte liggen in de reiswieg met hoogopstaande rand vond hij (denken we) verschrikkelijk. Dus al best vroeg gedaan en CB gaf aan dat het prima was zolang hij, net zoals bijvoorbeeld in een wippertje, geen uren hier in zit. Sindsdien gedaan en in de half zit-stand en als hij slaapt in de ligstand en nu een super tevreden mannetje dat zelfs in slaap valt in de wagen wat we nooit voor ogen konden houden. Dus als het te krap voor hem wordt, zou ik de wagen gewoon ombouwen en kijken hoe dat gaat als hij er in zit/ligt ? of het comfortabel voor hem is en hij een goede zit er in heeft. Groetjes
 
De verleiding is groot maar ik zou het echt rustig aan opbouwen; kan hij al zitten met 4,5 mnd? 
Ik weet niet of het wel gezond is als baby’s te snel in een zitpositie worden gezet, ik zou dat toch eerst goed uitzoeken. 
Volgens mij is een buggy sws niet goed voor de rug als ze zo jong zijn. Onze zoon is 11 mnd en wij gebruiken nog zeker geen buggy maar wel de wandelwagen inzet, die veel steviger is voor zijn rug. 
 
hij slaapt heerlijk in de bak hij kan zelf al een heel eind zitten nog niet los zijn zus zat helemaal zelfstandig met 5 maanden hij ligt vaak ook een hele dag in de bak als we winkelen ofzo dankje voor de tip
 
onze wandelwagen  kan je ombouwen en hij kan ook helemaal plat dus hij hoeft niet in dr zit stand maar kan gewoon in de ligstand officieel mag het vanaf 6maanden maar onze bak is heel klein 
 
Terug
Bovenaan