Reiswiegje naast het bed?

Ik denk er over de reiswieg van de kinderwagen naast ons bed te gebruiken als wiegje, en de echte wieg op de babykamer te laten staan.

Wie doet dat ook, en waar zet je deze dan op? Ik wil geen kinderwagen die ook buiten komt naast mijn bed....

Hoi Ranonkels,

ik heb bij elegantbaby.co.uk een moses basket met stand voor 29.95 pounds gekocht. Het was heel snel geleverd en neemt niet veel plaats in en ziet er heel erg schattig uit. Het staat al naast m'n bed.
M'n eerste dochter heeft van het begin af aan op haar kamer geslapen omdat ze 's nachts zoveel herrie maakte in haar slaap en ik bij elk zuchtje wakker was.
Ik denk dat je de reiswieg op alles wat stabiel is kunt zetten. We hebben nog een kommode in de slaapkamer waar het eventueel op zou kunnen staan, of (minder romantisch) op twee bierkratten (met een schattig laken eroverheen?), of een dekenkist, of een bankje, enz.
Ben benieuwd wat de anderen nog voor ideeen hebben.
Groetjes,
Meinke

Mijn zus had hem op 2 stevige stoelen staan, ik zelf vond dat een beetje eng....

Wij doen niet aan iets op de slaapkamer, babykamer zit om de hoek van onze kamer...beide deuren blijven eerste tijd gewoon open...

Ik zou voor een tafel of iets dergelijks gaan...stevig, met genoeg ruimte om het erop te zetten...en anders toch maar het onderstel van de kinderwagen boven...

Liefs randy

kijk even rond, ik heb het badje op een commode van ikea staan, vond ik leuker en beter dan alleen metalen pootjes voor een badje.

De kleine gaat bij ons de 1e week/weken in haar eigen bedje bij ons op de kamer, daarna bed en kind naar eigen kamer.

Om daarvoor een ander wiegje te halen vind ik zonde.
Maar iedereen heeft zo zijn wensen en creatieve ideeen

succes ermee

Mijn eerste heeft ook in de bak van de kinderwagen gelegen, bij ons op de kamer.
Ik had wel het onderstel van de kinderwagen eronder. Maar dat is niet echt handig.....aangezien je dat ding dan steeds naar beneden moet sjouwen als je naar buiten gaat. De tweede heeft in het ledikantje gelegen bij ons (ook en half jaar). Ook de derde komt in het ledikantje bij ons op de kamer

hoi,
bij de 1ste was ik in de nacht bevallen en wilde ook haar even die nacht naast me,dus zei ik ook op een stoel de wagenbak,maar ze waren er niet echt blij om.
omdat alles zo dicht zit,zijkanten.
ik heb nu een wiegje van iemand geleend.
de 2de vond het maar heerlijk om in een foetus houding te liggen.overdag lag ik hem in de wagen op zijn buik,kap naar beneden.nou kreeg over me heen van de cb. weet je wel wat er kan gebeuren!! ja duh.
ik zit er naast ik heb er zicht op,ga niet hele dag met een kind op me schouder lopen.
gr marjan

Dank voor jullie reacties.

Ben nog aan het dubben. De babykamer ligt heel centraal in het huis (1 verdieping) dus overdag is het handiger wanneer de baby in haar eigen kamertje slaapt..... Maar 's nachts wil ik haar zeker bij mij hebben, ook voor de voedingen....

Terug
Bovenaan