<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Hola!!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Ik ben van plan om naar Argentinië te reizen als ik 25 weken zwanger ben...nu probeer ik informatie te krijgen over de situatie rondom het Zika virus. Ik heb een afspraak gehad met een travel clinic, maar meer dan dat de epidemie op dit moment over is maar er altijd een risico is ben ik niet te weten gekomen. Verder uiteraard goed smeren met Deet 30% en overige anti-muggen maatregelen nemen. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Nu ben ik benieuwd of er wellicht meerdere zwangere dames zijn die een reis plannen of gemaakt hebben naar een gebied waar Zika mogelijk voorkomt. Hoe gaan jullie ermee om? Waar letten jullie op? </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p>