Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een rekbare draagdoek van tricotstof. Nu wil ik mijn baby van 3 weken hierin graag dragen alleen vind ik het nogal wat om haar voetjes zo uit elkaar te doen. Teminste zo wordt het uitgelegd als ik filmpjes bekijk van knopen. Iemand ervaring mee? En kan dit kwaad of?
De voetjes? De benen van je baby komen in jouw zij, in de vorm van een M. Das soms even forceren, dat benen spreiden, maar die houding is heel fijn, ook voor krampjes. Het hoofd moet net onder je kin komen. Ik vond het na enkele keren doen heel makkelijk (dan weet je hoe strak ie moet enzo). Succes!
Ik heb onze dochter vanaf de eerste week in zo'n draagdoek gehad. Idd de beentjes eruit an 'naar de zijkant'. Voelt een beetje gek om de benen zo wijd te doen, maar dat is juist de bedoeling. Idd even oefenen en dan lukt het snel. Onze dochter heeft er tot zeker 3 maanden heeeeel veel ingezeten. Succes!
Snap ik dat je dat gek vindt. Dat vond ik in het begin ook en daardoor heeft ze er de eerste week verkeerd in gezeten. Ik hield de beentjes meer aan de voorkant, waardoor ze meer aan de voorkant hing, als je snapt wat ik bedoel.. Pas toen ik de beentjes goed optrok en naar de zijkant, zat ze er goed in en ook veel steviger. Dan zakken ze niet meer zo en kon ik gewoon eten koken enzo maar haar in de draagdoek. Als ze er goed in zitten, heb je echt beide handen vrij. Succes!