Rekbare draagdoek

<p>Hoi allemaal, </p><p>Even een vraagje voor de mama's en papa's die een rekbare draagdoek gebruiken. Kun je deze als je hem een keer omgeknoopt hebt vaker gebruiken of moet je elke keer als je je baby eruit gehaald hebt de draagdoek helemaal opnieuw knopen?</p><p>Ik had bij mijn oudste een geweven draagdoek en ik vond het ombinden zoveel werk dat ik hem alleen gebruikte voor langere momenten. </p><p>Ik heb wel ook een fijne draagzak maar voor binnen vind ik dat niet zo fijn. </p><p>Toevallig ook nog tips welke (merken) fijn zijn of welke juist niet?</p><p>Heel erg bedankt alvast. </p>

Een rekbare kun je inderdaad "hergebruiken". En bij een pasgeborene is het fijn dat je hem eerst bij jezelf omdoet en later pas je kindje erin doet.
Op den duur heb ik wel een geweven doek gehaald, omdat je kindje op een gegeven moment gaat doorhangen als hij zwaarder wordt. Hij zakt langzaam naar beneden en hangt op een gegeven moment laag en dat wordt zwaar. Dan is een geweven doek weer fijner, maar die heb je waarschijnlijk nog! Dus ik zou zeggen, lekker een rekbare erbij halen!

Dank je wel. 
Ja de geweven heb ik inderdaad nog. Al heb ik op oudere leeftijd vooral de draagzak gebruikt. 
Dan ga ik fijn een rekbare erbij halen! Ideaal en zo fijn om de kleine dichtbij te hebben. 

Ja hoor ik liet hem ook wel eens geknoopt, al vond ik het snel gepiept! Ik had een bykay, niet duur en heel prettig. Al is ie niet meer zo handig als je kindje wat zwaarder wordt. Vanaf 6 kilo gebruikte ik liever een draagzak. Maar dat is ook persoonlijk!

Ik liet hem ook geknoopt. Had ook een bykay zoals hierboven ;). Heb hem wel maar kort gebruikt, want vond het toch vrij snel heel zwaar worden! Maar dat is denk ik net hoe je het zelf ervaart.

Hier ook een ByKay en een Coracor. Ik laat ze niet geknoopt maar ik vind t aandoen na een paar x heel simpel. Ik heb zware kinderen ? maar vond de doek juist heerlijk, lekker je handen vrij!

Terug
Bovenaan