rekening van verzekeraar

ik kreeg net een rekening van de verzekering dat ik 160 euro moet betalen voor mijn bloed onderzoek die rond de 10 weken is uitgevoeerd.
zijn er meerdere die dit hebben gehad? (misschien in de vorrige zwangerschap?)
Ik moet zeggen dat ik dit niet had verwacht, dacht dat dit gewoon in je basis verzekering was gedekt.

groetjes angelique
 
Hoi,

Ik zelf heb dat niet gehad bij de 1e, maar ik had toen al de eigen risico betaald. Daarna is het bloedprikken bij mijn polis vergoed , dus zou ik alleen moeten betalen als ik nog overhad van de wettelijke eigen bijdrage. Mijn zusje moest het wel zelf betalen uit de eigen risico.Bloedprikken valt onder de basisverzekering en dus kan je dit moeten betalen als je nog niks of niet alles van je eigen bijdrage gebruikt hebt.
Ik zou zeggen kijk dit even na in de polis.

groetjes Danielle
 
Hoi, heb ik ook gehad. Belachelijk omdat ze zeggen dat alles met zwangerschap buiten de eigen bijdrage valt. Ik ad het ook met mijn spiraal, viel buiten de eigenbijdrage maar voordat je een spiraal krijgt moet er een uitstrijkje gedaan worden en die moest ik betalen. Maar zonder uitstrijkje geen spiraal.
Ze zijn zo slim. Gr. Bizu
 
Bij mij zit dit ook in ook in mijn pakket! Ik heb wel aanvullend met 3 sterren, maar je zou denken dat het in je basispakket moet zitten. Heb je al contact opgenomen met je verzekering?
 
mm vreemd

misschien kan je alsnog ben je verzekeraar alles ff rustig navragen..

voordat je straks voor nog meer verassingen komt te staan..
ik heb zelf niets binnen gehad vd verzekeraar..

maar anders gewoon ff bellen..
en aanpassen voor het nieuwe jaar..
mocht je niet goed verzekerd zijn dan natuurlijk..

groetjes
 
Terug
Bovenaan