Relatie crisis...

Oke in het kort. Vandaag zo'n ruzie gehad. Was hem helemaal zat. Hij drinkt teveel in mijn ogen (partner heeft medicatie waar hij eigenlijk niet bij hoort te drinken) dus dat irriteert me! Ook schreeuwt hij steeds af te willen vallen. Hij is namelijk wel twintig kilo zwaarder na de beroerte geworden en ipv afvallen blijft hij vreten. Mag door beroerte niet meer roken kan dat niet volhouden! Bah slappe hap! Dus dat heb ik hem vermeld vandaag! Wauw wat een agressie kwam er los in hem! Werd er bang van. Daarna niet meer gepraat en weet ook even niet of ik dit beperkte leven met een cva patiënt wil!

Bah.....

Meid toch! Ik snap goed dat je je twijfels hebt bij jullie relatie als ik jouw verhaal zo lees. Hij werkt niet bepaald aan zijn gezondheid op deze manier. En wat rot dat er dan zoveel agressie loskomt als je hem erop wijst.

Ik denk dat je de komende tijd voor jezelf alles heel goed op een rijtje moet zetten, evt. met hulp. Als je er voor jezelf uit bent, misschien dat jullie dan samen hulp kunnen zoeken?

Ik vind het moeilijk om je te adviseren, want (even afkloppen) mijn relatie heeft in ruim 3 jaar tijd nog nooit een dip of ruzie gekend. Dat er actie moet komen is een ding wat zeker is. Op deze manier ga je zelf ook niet bepaald lekkerder in je vel zitten!

Sterkte meid!

Liefs Daisy

Ooo meid, wat een lastig verhaal maar ben het met Daisy eens!! Jammer dat hij kennelijk niet inziet wat het met zijn gezondheid doet en nu dus ook met jullie relatie.... Ik zou, als ik jou was even pas op de plaats doen en voor jezelf alles op een rijtje zetten en je afvragen of dit is wat je wilt, desnoods met hulp. Is helemaal niet erg of raar om je hand uit te steken en misschien staat je vriend/man daar ook voor open?!

Moeilijk hoor! Sterkte!! Liefs Lynn.

He, getsie. Wat ontzettend egoistisch van hem om zo met zijn gezondheid om te gaan. Snap dat er wel even wat flinke agressie bij kwam kijken. Jullie moeten samen door het lastige traject van zwanger worden heen, maar daarnaast zijn jullie ook nog een team, een duo, geliefden. Wat Daisy zegt kan ik me ook helemaal in vinden, even alles op een rijtje. Maar blijf samen praten! Heel vervelend, meis. Hopelijk komen jullie er samen uit....

Veel liefs Anna

Jeetje meid, Ik kan me voorstellen dat je het op den duur wel even beu bent. En zeker omdat je een tijdje geleden ook al je twijfels hier over had. Is het misschien een idee om even tijd voor jezelf te creeren? Ik snap dat dat niet meevalt, met iemand die een beroerte heeft gehad en daardoor ook helemaal veranderd is waarschijnlijk. In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel uit bent. Samen of alleen......

Thanks dames. Ga in ieder geval de afspraak voor IVF afzeggen. Dat gaat mooi niet door. Slaap op de bank wil niet met hem in bed liggen. Zoals hij gister deed was absoluut onacceptabel! Vanavond pas gepraat heel de tijd niks.. Naja dan zegt hij eerst we moeten uit elkaar voordat het uit de hand loopt en het echt huiselijk geweld word. Zou gister al de politie bellen. Heel slecht uit wraak ben ik naar een andere man geweest vandaag om te praten hoor niks gedaan. Maar weet dat hij wel meer zou willen dus bevond me op glad ijs....maar hebben gewoon goed gesprek gehad. Wel fijn...
Heb m'n vriend gezegd dat ik het even niet meer weet. En ik moet nadenken. Hij zei wel een maand niet te gaan drinke etc. Naja daar koop ik niks voor. Vaker die verhalen aangehoord...
En dan nu hoe gek dat ook mag klinken hopen dat de IUI is mislukt.....

Zal alles even op een rijtje zetten. Hou jullie wel op de hoogte.

Liefs vanaf de bank. :)

Terug
Bovenaan