<p>Hoi iedereen, </p><p>Ik ben vrij radeloos op het moment en moet echt even mijn verhaal kwijt en wil graag de mening van een buitenstaander horen. </p><p>Mijn vriend en ik zijn iets langer dan een jaar samen. Ben zo'n 4 maanden geleden gestopt met de pil omdat ik me zonder, mentaal zoveel beter voel. Mijn vriend begon direct al te klagen over condooms en ik ben zelf bijna 36 en heb nog geen kinderen. Nu blijk ik dus zwanger te zijn! (6 weken) </p><p>Sinds dat moment gaat het compleet mis tussen mijn vriend en mij. Wij wonen niet samen en zo'n 45 km uit elkaar. Ik heb al jaren mijn eigen huis en woon heel goedkoop in een dorp. Hij huurt een duur appartement midden in het centrum van een stad. </p><p>Ik zie het niet zitten om bij hem in te trekken en hij ook niet bij mij. Ook heeft hij geen rijbewijs dus het leek mij in ieder geval een goed idee als hij die eerst eens zou gaan halen omdat samenwonen er dus eerst niet in zit. Daar krijg ik geen antwoord op dus dat gaat hij op korte termijn niet doen. </p><p>Verder blowt hij ook veel. Naar eigen zeggen wordt hij daar rustig van omdat hij ADHD heeft. Ik verbied het hem niet maar ik heb wel gevraagd of hij het niet in mijn bijzijn wil doen. Dat hebben we afgesproken maar daar houdt hij zich al niet meer aan en als ik hem op de afspraak wijs dan moet ik niet zo zeuren. Hij is een avondmens en ik een ochtendmens. Hij ligt het liefst zo laat mogelijk in bed en slaapt zo lang mogelijk uit. Bij mij werkt dat andersom. Ik vind dit lastig maar probeer gewoon mijn eigen ding te doen. En als ik dan in het weekend rond 12 uur op bed ga, krijg ik gezeik dat ik ongezellig ben. Dat hij niet zo wil leven etc.</p><p>Hij maakt zich al met al totaal niet druk en ik des te meer. Het is allemaal niet goed doordacht en ik maak me zorgen over hoe het nou allemaal moet. Het was niet slim om zwanger te raken maar ik ben er echt heel erg blij mee maar kan niet van mijn zwangerschap genieten door de ellende er omheen. </p><p>Nu ik dit allemaal zo typ ben ik echt naïef geweest maarja, het is nu wat het is en ik probeer er maar het beste van te maken maar ik zie het soms gewoon niet meer zitten. What to do?</p>