<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb er lang over getwijfeld om dit open te vertellen maar ik denk dat ik een stuk verder kom met tips van jullie!</p><p>Ik had een vaste relatie met een super jongen maar op den duur kregen we ruzies en namen we even afstand van elkaar. Uiteindelijk werd het niks meer omdat hij de vrijheid heerlijk vond.</p><p>Na een paar maanden heb ik een gezellige nacht gehad met een jongen die ik al super lang ken en na ongv. 6 weken kwam ik erachter dat ik zwanger bleek te zijn. Hij stond hier totaal niet achter en wou dat ik het weg liet halen. Hij wil er niks mee temaken hebben. Ik ging er toch voor omdat ik dat geen optie vond.</p><p>Nu ben ik 18 weken zwanger en terug bij mijn ex een soort van. Ik zou super graag weer een relatie met hem nemen maar ik vind het moeilijk omdat ik zwanger ben van iemand anders. Hij zegt dat die er voor wil gaan en een vaderrol wil gaan spelen. Maar als ik mij verplaats naar zijn situatie kan ik niet begrijpen hoe hij dat wil. Het lijkt mij moeilijk het te kunnen accepteren, als ik mij inbeeld dat het anders om was weet ik niet of ik dat zou kunnen accepteren.</p><p>Ik zit hier heel erg mee en het is echt een obstakel in mijn hoofd bij alles wat hij zegt en doet denk ik er weer aan.</p><p>Heeft iemand misschien een tip of iets soortgelijks meegemaakt?</p>