relatie troubles

A

Anoniem

Guest
Geen relatie is perfect en ruzie is normaal. Maar nu we proberen zwanger te worden hebben de ruzietjes veel meer effect op mijn emoties omdat ik dan gelijk ga twijfelen over of hij mij genoeg zal steunen en een goeie vader zal zijn. We zijn 3 jaar getrouwd en ruzies gaan altijd voorbij maar ik kijk nu ook veel kritischer naar manlief. Zijn er meiden die hier ook mee kampen of zitten we allen te wachten en tellen?

Hoi
Ik begrijp wel wat je bedoeld:)
Ik denk dat de meeste stellen hier dat wel (eens) hebben.
Nou wij in iedergeval wel hoor. Meestal is het gewoon dat je zelf wat onzeker bent
en het allemaal zo graag wil. Onze mannetjes zijn er ook wel mee bezig maar vaak op een andere manier en laten het meestal niet blijken....niet vreemd dus als je af en toe  snauwt dat het hem allemaal niets uitmaakt dat ze dan boos worden :) toch??
Zolang je  maar goed met elkaar kunt praten dan maakt het niet uit en komt alles goed, en zeg nou zelf, af en toe een ruzie is ook niet verkeerd.....meer reden om het dan goed te maken...:) hihih
Alleen mijn manneke zegt altijd...waarom zoek je nou altijd ruzie als we in bed liggen hahah...Nou dan moet ie wel naar me luisteren..;-)

veel succes allemaal . xxx

Het is ook niet niks, kindjes samen krijgen.
Je blijft toch altijd met elkaar verbonden als je kinderen met elkaar hebt.
Dus de angst is goed voor te stellen.
Als je van hem houd, ga op je gevoel af.
Al denk ik dat dat wel goed zit, want je bent al met hem getrouwd.
Tessa

Ik herken dit wel.. Misschien is dit gewoon een punt in je leven dat je heel bewust moet nadenken over je relatie. Weet ik zeker dat ik met hem oud wil worden, dan we altijd bij elkaar blijven en voor elkaar willen vechten?
Want  ik wil  m'n kindje niet aandoen dat z'n ouders gaan scheiden..
Vaak weet je het zelf wel. Ik weet dat ik goed zit. Daar vertrouw ik op. En tuurlijk, je kan niet in de toekomst kijken, maar je kan wel vol vertrouwen de toekomst tegemoed gaan. En een relatie kent altijd z'n dipjes, maar aan een relatie moet je werken. Helaas bestaat er geen ideale man! Daarom heb ik zo af en toe een vlaagje twijfel. Maar bovenal vertrouwen in onze relatie!
Hoop dat je er wat aan hebt!
groetjes lies

Terug
Bovenaan