<p>Help!!</p><p>Mijn vrouw en ik zijn nu 22 weken zwanger. Alles ging goed tot een week of 2 geleden. </p><p>Mijn vrouw zegt dat ze niet verder wil in de relatie, iets wat ik totaal niet zag aankomen. Alles ging goed naar mijn idee. Vorige maand nog een vakantie geboekt en alles was goed. </p><p>Mijn gedachten zijn echt dat het hormonen zijn maar mijn vrouw wuift het weg en zegt gewoon dat ze het niet meer kan. Ik doe niks fout zegt ze zelf, ze weet niet waar het aan ligt maar haar gevoel voor mij is weg. Ze wil er verder niet over praten. Niet met mij, niet met haar ouders, met niemand... </p><p>Nu ben ik ten einde raad, slaap niet meer, eet niet meer en kan m'n gedachten er niet meer bij houden op m'n werk...</p><p>We hebben nu afgesproken om elkaar wat met rust te laten. Ik slaap in het bed van mijn zoon uit een eerdere relatie. We hebben geen contact via telefoon. Als we samen thuis zijn praat ze wel gewoon normaal tegen me en lijkt het wel goed te zitten maar mijn gedachten slaan hierdoor op hol want ik heb het idee dat het voor haar over is.</p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad en hoe is dit uiteindelijk verder gegaan?</p><p>Ben echt ten einde raad en hoop zo dat het de hormonen zijn want wil haar niet kwijt, ze is echt mijn alles... </p>