<p>Hoi iedereen, </p><p>Een tijdje geleden hier ook een topic gestart over het gebeuren dat mijn vrouw de relatie ineens niet meer ziet zitten. </p><p>Nu is het zover dat ik tijdelijk het huis uit ben gegaan voor haar en mijn rust aangezien ik het allemaal wil oplossen maar zei er liever niet over wil praten.</p><p>We zien elkaar nog wel en sturen elkaar ook dagelijks berichten, nu lijkt het af en toe wel dat ze begint in te zien dat het apart is dat haar gevoelens ineens weg zijn en dat het misschien toch aan de hormonen kan liggen. Alleen blijf ik maar met een onzekerheid zitten of dat het allemaal wel goedkomt. Ook mis ik nu alles van de zwangerschap wat ik eigenlijk nog het ergste vind. Zie haar buik niet groeien (schrik elke keer als ik haar zie hoe haar buik gegroeid is), om de kleine te kunnen voelen moet ik eerst bellen of het die dag kan.... Ik wil ook niet elke dag langs gaan want ik krijg dan het idee dat ik mezelf dan aan haar opdring</p><p>Zoals ik in mijn eerdere topic al zei, tot 1,5 maand geleden was alles goed, ze was gelukkig en ineens niet meer. Ze kan ook geen reden zeggen hoe het is gekomen, het ligt niet aan mij maar wat het dan is kan ze ook niet zeggen. Naar mijn idee en een heleboel anderen waaronder haar eigen familie kan dit niet ineens en zij snappen er ook niks van.... </p><p>Ik weet gewoon niet goed of ik er wel goed aan doe om even rust te pakken en te geven door het huis uit te gaan. Zijn er hier misschien mensen die dit ook op deze manier hebben meegemaakt of een anders iets van raad voor mij hebben, want ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. </p>