Relatie verbroken, hij is ontzettend boos

<p>Beste lezer, </p><p>ik en mijn ex hebben een dochtertje van inmiddels 7,5 maand. Helaas ging onze relatie al lange tijd slecht. Hij was bijna altijd boos en chaggerijnig, en kon ontzettend gemeen zijn tegen mij. Ik ben op een punt gekomen dat ik dat niet meer accepteer. Dus heb ik de relatie verbroken. Hij is hier denk ik enorm van geschrokken want hij deed inneens poeslief en heeft wel 1000x sorry gezegd. Maar ik heb het gevoel dat dat nep is, en als ik hem terug zou nemen het heel snel weer net als vroeger word. Dus ik heb volgehouden en gezegd dat het echt niet meer goed gaat komen. Die boodschap is nu heel duidelijk voor hem. En hij is echt heel erg boos op mij. Hij heeft echt heel erg nare dingen tegen mij gezegd. Ik ben hier enorm van geschrokken, en zelfs een beetje bang van. Ik voel me echt zo ontzettend verdrietig, en niet eens voor mezelf maar voor mijn dochter! Want ik ben heel bang dat hij haar in de steek laat. En dat verdient zij niet. Ik probeer me de heletijd groot te houden want ik ben veel alleen met me dochter en wil niet instorten waar zij bij is, ookal is ze noh zo klein. Gelukkig heeft hij de huisleutel niet meer, anders zou ik echt vertrekken want hij is echt in alle staten nu! Ik vind het gewoon ontzettend verdrietig dat het op deze manier moet, ik heb echt het idee dat hij mij, maar ook onze dochter gewoon nooit meer wilt zien. En dat heeft zoveel effect op een kind en dat wil ik niet voor haar. Zij verdient zoveel meer. </p><p> </p><p>Ik kan echt wel wat goede raad gebruiken, want ik voel me zo rot nu dst het letterlijk steekt vanbinnen</p>

hoi! 

Aller eerst wil ik je zeggen dat je een moedige keuze hebt gemaakt als moeder om bij iemand weg te gaan die je niet langer gelukkig maakt. Dit straal je ook onbewust uit naar je kleintje, hoe jong ze ook zijn ze voelen het als hun mama niet happy is. Het is nu vast even moeilijk en een zure appel, maar houd je vast aan de reden dat je deze keuze hebt gemaakt. Wat je ex betreft zal hij het moeten accepteren, ik lees dat je het echt meer dan zat was dus je zal vast genoeg signalen hebben gegeven vooraf. Snap alleen het punt niet dat je bang bent dat hij zijn dochter id steek zal laten, heeft hij dit zelf zo gezegd? 

En niet bang zijn.. alle begin is moeilijk mocht je natuurlijk echt in een onveilige situatie komen zijn er altijd hulp instanties om aan de bel te trekken! Succes en denk vooral aan je kleine meid!

Terug
Bovenaan