Relatieprobleem

Hallo allemaal,

Misschien zit ik hier wel helemaal verkeerd maar misschien zijn er ook wel vrouwen die dit herkennen... Ik moet er ergens mee naar toe. Nou goed het zit als volgt. Wij hebben een dochter van nu 15 weken, en echt ze is helemaal geweldig! Nooit geweten dat zo'n kleine zoveel met je zou doen! Ik en mijn vriend zijn al 10 jaar bij elkaar en dat ging ook altijd heel erg goed. Super realtie...tot mijn zwangerschap. Hij zegt niet meer voor me te voelen wat hij altijd voor me gevoelt heeft. En daar zit je dan. In mijn zwangerschap heb ik daarom ook veel verdriet gehad en nu nog steeds. Hij zeg niet echt weg te willen. Ik wil het beste voor onze dochter maar ook voor mij en ons. Ik wil geen liefdeloos leven lijden....help ik weet het even niet meer....

Liefs, Gompie

Hey meid,

Wat een rot situatie zeg.
Ik neem aan dat jullie samen achter de komst van jullie kindje stonden. En dan vind ik het raar dat hij ineens bij je zwangerschap zijn gevoelens voor jou kwijtraakt. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus is het lastig om tips te geven.
Probeer te achterhalen waardoor hij minder voor je is gaan voelen. Misschien heeft hij ergens angst voor, of is onzeker in zijn rol als papa? Als jullie er open voor staan is het misschien een idee om met een relatietherapeut te gaan praten. Omdat hij aangeeft ook weer niet echt bij jullie weg te willen, is er m.i. nog wel een weg terug en kan jullie relatie zeker weer opbloeien. Maar jullie zullen er samen aan moeten werken!

Sterkte meid en hopelijk komt het goed tussen jullie.

Groetjes,
Susan

Hoi,

Wat vervelend voor je zeg!  Ik zou idd ook proberen te achterhalen waar dit vandaan komt en of  hij idd misschien  angst heeft  of onzeker is nu hij papa is geworden en dus ook een hele verantwoordelijkheid heeft voor zijn dochtertje, en  het is niet alleen papa natuurlijk, maar ook jij als mama hebt een hele andere "rol" gekregen en is er natuurlijk een heleboel veranderd in jullie relatie wat hem misschien benauwt.
Denk dat het vooral erg belangrijk is om samen te blijven praten wat jullie voelen!!! Hoop dat het snel weer beter gaat en jullie heerlijk saampjes kunnen genieten van jullie wondertje.

Gr. Esther

Terug
Bovenaan