relaxed bij het zwembad....

hoi,
ik wil met jullie mijn ervaring delen...

omdat kinderen vaak zo het water in springen of vallen als je bij het zwembad bent.
en ik dus altijd bangig bent dat mijn kindjes verdrinken.
en dus steeds achter die smurfen aan moet hobbelen met veel paniek en pas op, niet bij het water.. loop te roepen...

en ook vaak op de vakantie bestemming zie dat er andere kindjes zo even het water in lopen en pa en ma nog met hun ogen dicht in de zon liggen te bakken.

heb ik zwemgordels aan geschaft, dat zijn van die zwemkurkjes die je bij zwemles ook omkrijgt.
wel moet het in combinatie met zwembandjes om de armen..

mijn zoon toen twee jaar heeft heerlijk kunnen spelen en dus een beetje op eigen houtje kunnen spelen in het diepe water (ook in het kinderbad zat hij ermee)
natuurlijk hield ik wel toezicht,
 maar het geeft een relaxed gevoel dat je kind als een kanon weer omhoog schiet als hij het water in springt.

ze kunnen niet op hun kop in het water blijven hangen omdat er bandjes om hun armen zitten.
ik heb ze nu ook voor mijn tweede gekocht die is dan 1 jaar als we op vakantie gaan(en misschien loopt ze dan)
bij kinderen vanaf 1,5 jaar werkt het heel goed
dus moet nog zien of het pracktisch is met een 1 jarige.

maar ze blijven lang goed en kan ze weer verkopen als ze hun zwem diploma hebben.(ze kosten natuurlijk geld maar dit is het echt waard)
kijk op marktplaats bij zwemkurkjes
en dan nieuwe kurkjes, die ovale zijn heel prettig ,die andere blokken vind ik niet zo fijn.(die kan je ook bij perrysport kopen)
wij hebben ze nu besteld via de computer,
maar 2 jaar geleden hebben we ze gehaald bij het bedrijf in dongen.(als het zo heette)

ik heb veel zin in de vakantie en hoop dat jullie ook zo een wat ontpspannende vakantie te gemoet kunnen gaan.

succes claud
 
Ik heb ook zo'n band (gekregen van vrienden uit Belgie, om dat kun kind nu al 12 is). Erg handig in het zwembad als we in het diepere water gaan. Ze drijft zelf en ik hoef haar niet continu omhoog te houden dan. Ik heb nog nooit andere ouders gezien met zo'n band voor hun kind, maar ik ben blij dat ik 'm gekregen heb!
 
Ik heb mijn zoontje laatst bij centerparks zo'n zwemvest aangedaan, die kun je daar gewoon lenen. En in combinatie met zwembandjes om zijn arme kon hij gewoon blijven drijven. Hij vond het zelf ook prachtig. Maar waar kun je die zwemgordels kopen? Lijkt mij ook wel handig.
 
hi,
sorry voor de late reactie!
kijk op google , zwemkurkjes.
bij marktplaats staat een advertentie

ik heb ze op laten sturen het komt uit een bedrijf in dronten!(brabant)
als ik het goed spel zo
groetjes


 
Terug
Bovenaan