Rellen in de winkel

Hai,

Jesse is de laaste 2 weken een beetje lastig in de winkel. Hij vond het eerst altijd super leuk en laat hem ook altijd dingen doen, zoals appels in een zakje doen.

Maar nu is het een drama, hij gilt en schreeuwd, wil niet in het karretje en als hij loopt in de winkel gaat hij liggen op de grond.
Als ik hem dan oppak, schreeuwd hij auw mama!

Fijn weer.
Ik weet dat het bij de leeftijd hoort, ik probeer het zoveel mogelijk te negeren.
Herkennen jullie dit gedrag ook? Wat doen jullie hier mee?

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Lotte is sinds een week of twee ook niet meer te houden in de winkel. Voorheen ging het inderdaad prima, maar nu maakt ze er al snel een drama van.

Meestal neem ik haar, expres, mee in de wagen, hoewel ze nu veel liever wil lopen. Ze heeft ook geen geduld meer. Als we niet lopen, gaat ze enorm tekeer, terwijl ze het voorheen prima vond als ik even ergens naar stond te kijken. Ik betrek haar er ook altijd bij, maar zelfs dat is nu niet meer goed.

Het helpt soms wel om haar uit de wagen te halen, want ze wil graag alles ontdekken. Nadeel is dan weer dat ze de hele winkel doorrent en ik dus als nog niet dan kopen waar ik voor kom. Voorheen bleef ze nog wel bij me, maar nu gaat ze er gewoon vandoor, ook de winkel uit heb ik gemerkt. Ik kan haar dus geen seconde meer uit het oog laten!

Groetjes, Marisa

Ligt het aan de naam ofzo, Jesse kan er ook wat van hoor, alleen mag hij van mij niet uit de wagen, maar ik laat hem wel allemaal spulletjes beet houden en hij 'gooit' het dan in de wagen! Maar het is weer een fase en die gaat ook weer over!

Succes met jouw Jesse!

Ben wel heel blij dat jullie monstertjes dat ook doen.

Mick is de laatste tijd in de supermarkt erg sacho en moppert de gehele tijd.
Als hij in zijn kinderwagen moet, begint hij te brullen en met al zijn kracht probeert hij zich er ui t te duwen. Voor de rest is het de gehele dag een beetje mopperen en aan het mieren en zegt dan "nee niet". Hij vind lopen echt heerlijk maar na een minuut wil hij niet meer aan de hand en rent dan weg. Daarbij zwaait ie vrolijk en zegt "dag mama".
Ik zou hem bijna aan zo'n tuigje doen want het is echt gevaarlijk maar daar heb ik zo'n hekel aan. We moeten gewoon even door deze periode heen.

Sterkte met jullie peutertjes ha ha ha groetjes Jiska

Hoi,
ik vind Daniëlle de laatste tijd ook zo een draak in winkels.
Normaal vond ze het hartstikke leuk om in het winkelwagentje te zitten maar nu wil ze echt IN het winkelwagentje staan. Niet handig met veel boodschappen want ze gaat gewoon overal opstaan. . . .
Meestal weet ik haar nog wel af te leiden met een plakje worst ofzo. En zelf lopen is ook geen optie want ze rent alle kanten op.

Succes met al die monstertjes,

groetjes van Sonja

Bedankt voor de reacties!!!
Ik ben niet de enige die hier tegen aan loopt.
Vandaag ben ik met Jesse naar de winkel geweest en het ging ontzettend goed, hij was heel vrolijk!!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan