relux

bij ons zoontje is onlangs (verborgen) reflux geconstateerd. nu slaapt hij ook het liefste wat rechterop en ligt nu vaak in zn wipstoeltje te slapen. bij zn bedje heb ik heb hoofdeinde omhoog gedaan en nu zakt hij telkens naar beneden en ligt dan helemaal aan het voeteneinde waardoor hij zn beentjes dan niet meer kan buigen. iemand tips??
 
Hallo,

Onze zoon heeft ook reflux gehad. Hij is nu 1,5 jaar en er echt helemaal overheen gegroeid. Een jaar geleden zag ik door de bomen het bos niet meer met zijn gespuug en gehuil, maar echt, het komt dus goed!

Misschien moet je het bedje iets minder schuin zetten. Een klein beetje helpt al. Het is alleen nodig omdat de inhoud van het maagje dan niet terug kan stromen. Verder strak instoppne met het lakentje en dekentje.

Succes ermee.

Groetjes Liff
 
Hallo,

Onze zoon heeft ook reflux gehad. Hij is nu 1,5 jaar en er echt helemaal overheen gegroeid. Een jaar geleden zag ik door de bomen het bos niet meer met zijn gespuug en gehuil, maar echt, het komt dus goed!

Misschien moet je het bedje iets minder schuin zetten. Een klein beetje helpt al. Het is alleen nodig omdat de inhoud van het maagje dan niet terug kan stromen. Verder strak instoppne met het lakentje en dekentje.

Succes ermee.

Groetjes Liff
 
Hallo,
Mijn zoontje had ook reflux en het bedje een beetje omhoog zetten was niet voldoende. Er stond zelfs een kruk onder!
Om te voorkomen dat hij naar beneden gleed, hebben we een Snoozzz gekocht, bij de babydump. Er is ook een site van. Hij is nu 8 mnd en er helemaal vanaf.
Succes!

grts,
Mama E
 
Terug
Bovenaan