Remco heeft voor het eerst door geslapen!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden.

Ik ben zo trots ons ventje. Hij doet het heel goed. Hij is gisteren van 7 flesjes naar 6 gegaan en heeft ook maar gelijk door geslapen vannacht. Hij sliep om 23.15 en werd pas om 6 uur wakker. Ik noem dat door slapen.
Ook ben ik gisteren weer in het ziekenhuis geweest voor de kno arts en fysiotherapie. Kno arts wil hem pas weer over 6 maanden zien. Bij de fysio over een maand. Heb oefeningen mee gekregen om hem te stimuleren zijn nekje sterker te maken.

Hoe gaat het met alle andere baby ´s?

Heel veel liefs Angela en Remco.

Dat is lekker. Heb je zelf ook door kunnen slapen of ben je meerder keren wakker geworden. Dat had ik namelijk de eerste nachten dat die kleine doorsliep werd ik steeds wakker, dit kwam ook gedeeltelijk doordat ik borstvoeding gaf en ik dus op een gegeven moment op klappen stond.
Thijs slaapt nu sinds twee weken door, eerst tot 05.30 uur, maar hij heeft ook  een paar dagen zelfs tot 8.30 uur geslapen, dat vond ik heerlijk, maar nu is het weer 05.45 uur, hopen dat hij zelf een tussenweg hierin gaat vinden.
Met Remco gaat het goed zo te horen, als hij pas over 6 maanden weer naar de Kno-arts moet, dat moet wel goed voelen.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan