Remedie tegen kramp

A

Anoniem

Guest
Laatst zag ik een topic over beenkramp staan. Nu heb ik er zelf ook veel last van en mijn VK adviseerde Venodonor (heb  ik niet kunnen vinden)  of Venal van Biodermal. Geweldig spul dat laatste! Ik heb na mijn eerste tube die ik 's avonds op mijn onderbenen en voeten smeer, geen kramp meer gehad. Nu was hij gisteravond op (en ik was vergeten een nieuwe te halen) en ja hoor, vanochtend weer met kramp wakker geworden. Het helpt dus echt, was geen toeval. Het is plantaardig spul, ruikt best wel aardig en helpt de doorbloeding in je benen te stimuleren.

Een ander hulpmiddeltje is meer calcium gebruiken maar dat kon bij mij niet het geval zijn (er staat zo ongeveer een koe in de achtertuin om de melkvoorraad bij te houden).

Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben!
Ingeborg

Ik ben op aanraden van mijn fysio Venodoron van Weleda gaan smeren.. en daarbij OPC tabletten van Orthica gaan slikken. Dat is druivenpitolie, kan dus geen kwaad (ik kreeg het zelfs vergoed van mijn verzekeraar)! Het stimuleert de doorbloeding en houdt de bloedvaten in een goede conditie. Voeteneind een heel klein beetje omhoog gezet en ik heb nooit meer kramp gehad! En ik stond echt 3 tot 4 keer per nacht naast m'n bed te springen, dacht dat ik gek werd!
Dames.. er is dus iets aan te doen!
Succes allemaal met de krampen .

groeten, Saartje

Terug
Bovenaan