Hoi,
Hier gaat alles goed, maar ik kom hier niet meer zo vaak. Ben weer druk aan het werk en met de wisseldiensten van mijn man is het soms stressen om alles op tijd klaar te krijgen, oudste naar school, op tijd op werk e.d. dan komt het er niet meer van om achter de comp. te kruipen.
Esmea heeft nog steeds reflux maar ze geeft nu bijna niks meer terug. Het is geen rustig dametje en dat zal ze ook nooit worden (zo is ze gewoon, nu al lekker een eigen willetje) maar met het drinken is ze wel rustiger en daardoor heeft ze dus minder last van de reflux.
We moeten begin april weer naar de kinderarts.
Een week geleden was ze in de diarree en was ze weer erg aan het spugen dus waren we bang voor uitdroging. Ze is 1 kilo lichter dan onze oudste met 15 weken, Esmea is lang en smal. Maar voor mijn gevoel heeft ze dus niet veel reserve's en ze dronk de flessen toen niet meer leeg. Dat waren wel even stress dagen, ik had net de dokter, CB en kinderarts gebeld en de dag erna ging het weer wat beter. Zul je altijd zien, net als je actie onderneemt gaat het weer beter...........we moesten in de gaten houden of ze alert bleef en of ze traantjes bleef houden bij het huilen. Als dat allemaal goed was dan hoefden we niet bang te zijn voor uitdroging.
Mijn moeder is klaar met de chemo, ze krijgt nu nog om de 3 wkn een eiwitkuur om de evt. kankercellen die zich gaan delen vast te houden zodat ze niet verder kunnen groeien. Ze knapt nu weer op van de chemo en krijgt weer wat haar, gelukkig! Ze is helaas niet te genezen maar de artsen waren heel blij met het resultaat van de chemo. in haar situatie kon ze eigenlijk bijna geen beter nieuws krijgen. Hoe lang ze nog bij ons mag zijn weten we niet maar we kunnen weer lekker genieten en niet teveel daar meer mee bezig zijn.
Lief trouwens dat je hier naar vraagt!
Hoe is het bij jullie? En met Finn zijn reflux?
Liefs Renate en Esmea