@renate hoe is het????

Hoe is het nu met je?

Hoe bevalt je baan,ben je er nu helemaal op je plaats,mis je je oude werk nu niet??

Ik heb vorige week telefoon gehad van de arboarts en die heeft besloten dat ik nu definitief niet meer mag gaan werken ik moet het lekker rustig aan blijven doen,kan ook niet veel anders als ik teveel heb gedaan heb ik 5 dagen last van mijn bekken...
Van mijn werk heb ik niks meer gehoord!!!!!

Hoe is het met jouw bekken gaat het nu beter?

En hoe vordert de zwangerschap?hoever ben je nu?

Ik ben nu 25+4 begint al aardig op te schieten....

Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar het geslacht we weten het niet.....

Nou ik hoop dat alles goed gaat.....

Groetjes Rian van het september forum....
 
Hey Rian!

Het gaat goed met ons!! Met jullie ook:)

Me nieuwe baan bevalt heel goed, wel druk en hard en veel werken maar heb het naar mn zin.

Mijn rug gaat goed zolang ik niet til en buk. Als ik ook maar even bijv de was naar beneden til of de tuin aanveeg loop ik alweer mank. Maarja afentoe toch nodig.. ik ga alleen niet te lang door..

Ik ben donderdag 18 weken alweer:)!! We hebben vorige week dinsdag een pretecho gehad echt zo leuk!! Het is een heel bewegelijk kindje.. ik voel het elke dag maar het ligt dan ook helemaal vooraan.. de placenta ligt tegen mijn rug zeg maar.

Wij worden ook al nieuwschieriger naar het geslacht. Zoo spannend hihi.


Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat:)
 
Ja hoor bij ons gaat ook alles goed,bn vandaag druk geweest met het uitzoeken en wassen an de eerste lading kleertjes.
Is wl weer leuk om die kleine pulletjes inde handen te hebben....
Is voor mij alweer 4 jaar gleden.

Jij heel veel succes met je baan,rug en de verdere zwangerschap...

Groetjes rian
 
Terug
Bovenaan